Home > E-shopový můstek

E-shopový můstek

Tento můstek umožňuje automaticky provádět přenos informací pomocí XML souborů z e-shopu do ES POHODA a obráceně.

Co pomocí našeho e-shopového můstku získáte?

  • Automatizování procesu výměny dat a informací
  • Automatizované zakládání přijatých objednávek včetně vazeb položek
  • Přehlednější a rychlejší evidence zákaznických objednávek
  • Automatické zakládání nových skladových karet pro nové produkty
  • Informovanost zákazníka o stavu objednávky na e-shopu

Popis funkce

Můstek ukládá exporty z ES POHODA na domluvené FTP e-shopu a z toho pak zároveň stahuje i  objednávky a další informace pro jejich import. Zároveň jsou v můstku implementovány služby, které provádějí exporty a importy dat v naplánované časy.

V případě, že se s exportem nebo importem dat vyskytnou problémy na straně ES POHODA, jsou automaticky ohlášeny na e-mail obsluhy. 

Na straně exportu se jedná o náš XML formát, který je zpravidla ořezáván na nejnutnější údaje, které se mají na e-shop přenášet. Podstatně se tím sníží velikost XML souboru -> čas potřebný pro export z Pohody -> následný import do e-shopu.

Na straně importů je zapotřebí, aby se z e-shopu exportovaly XML objednávky ve formátu, který máme daný a předáváme ho vývojáři e-shopu. Následně je možné objednávky přeimportovat do Pohody.

*Samotné FTP nezajišťuje BHIT CZ s.r.o., ale provozovatel e-shopu. 

Základní funkce můstku tedy jsou:

  • Automatizované provádění exportů/importů XML souborů v naplánované časy.
  • Ukládání a stahování dat z FTP e-shopu.
  • Zasílání notifikačních e-mailů obsluze v případě problémů s exportem/importem na straně Pohody.
  • Export základních informací o skladových zásobách (dle konkrétních požadavků).
  • Export některých informací o skladových zásobách pro aktualizace dostupností na e-shop.
  • Export parametrů internetových obchodů.
  • Import XML objednávek z e-shopu do Pohody.
  • Založení nového záznamu do Adresáře a jeho navázání na POBJ.
  • Založení nové skladové karty (pokud ještě neexistuje) přímo při tvorbě objednávky.

Volitelně: K můstku je možné také doprogramovat automatické funkce, které umožňují v pravidelných intervalech přenášet informace o stavu objednávky na e-shop. Zákazník je tak aktuálně informován. Tyto funkce však nejsou obsaženy v základu můstku a v případě zájmu bývají doúčtovány. 

U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.

Ceník pro obě varianty najdete níže.

Ceník řešení – nákup licence

Modul Pořizovací cena
Licence můstku mezi ES POHODA a e-shopem 10 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(Instalace v max. rozsahu 5h. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
7 500,-

Ceník řešení – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Pronájem licence můstku mezi ES POHODA a e-shopem 700,-/měsíc
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 5h. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
7 500,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby/práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.  

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace. 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss