Home > Nadstavbová řešení > Doprava (ČP, PPL, DPD…)

Doprava (ČP, PPL, DPD…)

Uživatelská agenda Doprava umožňuje uživateli přímo z konkrétního dokladu v libovolné agendě odeslat zákazníkovi balík nebo více balíků přes svého dopravce.

Uživatel pouze zvolí typ dopravy, požadované množství balíků a systém sám vygeneruje vše potřebné. Při generování informací o balících zároveň dochází k okamžitému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně dle vzoru a zásad dopravce.

Uživatel má přehled o všech odeslaných balících v agendě Doprava, ze které si následně může vytisknout svozovou soupisku a odeslat ji elektronicky přímo z prostředí systému POHODA na server dopravce k dalšímu zpracování.

Co s uživatelskou agendou Doprava získáte?

  • Podstatné zrychlení přípravy zakázek na svoz, včetně tisku vygenerovaných štítků
  • Již žádné zdlouhavé přepisování údajů z programu POHODA do jiného software
  • Odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce několika kliknutími myši
  • Evidence zaslaných balíků u jednotlivých zakázek ve vlastní přehledové agendě
  • Možnost čísla balíků a další údaje odesílat na web pro info zákazníkům
  • Odeslání notifikačního e-mailu s informací o dopravě zákazníkovi (za příplatek)
  • Možnost odeslání notifikačních SMS zákazníkovi (za příplatek) – info o řešení SMSky zde

Podporujeme tyto dopravce:

Česká pošta, PPL, DPD, GEIS Cargo, GLS, Slovenská pošta, WE/DO (INTIME CZ), SPS, Zásilkovna, Toptrans, Remax, Uloženka, Pošta bez hranic, DHL Freight, DHL Express, Paczkomaty, Pick Pack Pont HU, Neonus/Neoship, FOFR, DB Schenker, UPS, Depo.sk, Expressone HU, SDS, QDL, JAPO trans, DSV, Gebrüder Weiss, Messenger, MALL doprava, GO4, Inpost.pl, GLS FI, GLS FR, Interlogistica.bg, Cargus.ro, Fan Courier, Mondial Relay, Gibon delivery, Liftago, Baselinker, Salesconnect

Podporovaní dopravci

Videoprezentace

Vytvoření balíkové soupisky

POHODA E1 - Doprava - Vytvoření balíkové soupisky

Odeslání dat dopravcům

POHODA E1 - Doprava - Vytvoření balíkové soupisky

Generování balíků

Ve standardních agendách systému POHODA  jako jsou Výdejky, Prodejky, Vydané faktury, Servis, Reklamace, Objednávky přijaté apod., jsou naprogramovány skripty, které umožní k danému dokladu vygenerovat balíky. Při generování balíků zárověň dochází k automatickému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně (termotiskárna pro tisk balíkových štítků).

Před vygenerováním je možné zvolit typ dopravy (například: B2C (Business to Customer), B2B (Business to Business), zahraniční atd. – v závislosti na dopravci a možnostech). Typ dopravy může být také zvolen již na eshopu a u objednávky přednastaven. Pro každý typ dopravy se používá vlastní číselná řada, která je v agendě POHODA uživatelsky spravovatelná v závislosti na konkrétní funkčnosti daného dopravce. Při tisku štítků se automaticky zohledňuje možnost zasílání na dobírku a jsou dodržována pravidla dopravců.

Agenda Doprava

Jedná se o doprogramovanou vlastní uživatelskou agendu, ve které je uložena historie odesílaných balíků ze systému POHODA. Agenda primárně slouží k vytištění a elektronického odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce bez nutnosti používat jiných externích nástrojů nebo přístupů. V této agendě je také možné jednotlivým balíkům zadávat hmotnost nebo poznámku (Pozor křehké! apod.), tisknout štítek opakovaně či přidávat další balík do soupisky.
U některých dopravců je možnost snadného prokliku ke sledování zásilky na webu.

Stavy zásilek

Řešení Doprava stahuje od dopravců stavy jednotlivých zásilek a propisuje je zpět do Pohody. Konkrétně přímo do agendy Doprava, ale i do jednotlivých agend jako např. Přijaté objednávky, Vydané faktury, Výdejky… Tyto stavy se stahují přímo od dopravce a jejich formát, nebo případná funkčnost nezávisí na našem řešení. Jejich případné úpravy nejsme tedy schopni nijak provést.

POHODA E1 - Doprava - Uživatelské rozhraní

POHODA E1 – Doprava – Uživatelské rozhraní

POHODA E1 - Vydané faktury - generování balíku dopravouPOHODA E1 - Agenda Doprava - balíky

Generování faktury a štítku nezávisle na Pohodě

Agenda Notifikace z Dopravy

Hromadné generování balíkových soupisek

Odpovědi na některé často kladené dotazy naleznete také na:

Ukázky standardních formátů štítku

Ukázka štítku - Česká pošta Do rukyUkázky štítku - Česká pošta Na poštu

Ukázka štítku - DPD parcelshopUkázky štítku - DPD parcelshop

Informace o nastavení labelové tiskárny přes vzdálenou plochu:  

Informace pro e-shop:    

Manuál k řešení Doprava:  

Příklad použití

    1. Zaměstnanci společnosti najedou kurzorem na doklad, ke kterému chtějí zajistit svoz. (např. doklad Vydaná faktura)
    2. Provedou vyvolání generátoru balíků povelem: Záznam > Externí nástroje > Generovat balíky.
    3. V generátoru balíků zadají datum svozu, počet balíků do soupisky a provedou vygenerování balíků. Ihned se spustí automatický tisk štítků na labelové tiskárně uživatele.
    4. Takto postupují i u dalších dokladů, ke kterým je potřeba zajistit dopravu.
    5. Na konci dne, když už jsou všechny balíky pro daného dopravce nachystány, přistoupí k uživatelské agendě Doprava. Zde si vyfiltrují balíkové soupisky, které ještě nebyly odeslány na server, vytisknou souhrnnou balíkovou soupisku a následně provedou hromadné odeslání vybraných balíkových soupisek přes povel: Záznam > Externí nástroje > Odeslání dopravy.
    6. Nakonec dojde k odeslání informací na server dopravce k dalšímu zpracování.

U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.

Ceník pro obě varianty najdete níže.

Ceník řešení – nákup licence

Modul Pořizovací cena Roční servis*
Doprava (ČP, PPL, DPD…)
– Licence pro 1. dopravce
12 000,- 2 700,-
Doprava (ČP, PPL, DPD…)
– Licence pro 2. každého dalšího dopravce
6 000,- 2 700,-
Vzdálená instalace modulu do 1 účetní jednotky
– Včetně základního školení a seznámení s modulem.

– Instalace v max. rozsahu 3h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

3 000,-  0,-
Konfigurace jednotlivých dopravců
– Za každého požadovaného dopravce. 

– Konfigurace, integrační testy, komunikace s dopravcem, nasazení číselných řad… 

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 000,-  0,-
Afilační licence 

Licence pro zprovoznění dopravce na 2. a každé další účetní jednotce stejné instance ES POHODA. Pro majetkově propojené společnosti. 

0,- 2 700,-
E-mailové notifikace (popř. SMSkové)* 
– *Volitelně.

– Konfigurace funkcí, které se týkají odesílání e-mailových notifikací pro zákazníky ve chvíli, kdy se odesílají balíkové soupisky dopravcům apod. Navržení logiky je potřeba předem prodiskutovat.

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 000,-  0,-

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

**Ne všechny služby dopravců jsou podporovány! Na podporu konkrétních služeb se, prosím, informujte na info@bhit.cz

Ceník řešení – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Doprava (ČP, PPL, DPD…)
– Pronájem každé licence používaného dopravce
650,-/měsíc
Afilační licence

Pronájem licence pro zprovoznění dopravce na 2. a každé další účetní jednotce stejné instance ES POHODA. Pro majetkově propojené společnosti. Platí pro každého používaného přepravce.

270,-/měsíc
Vzdálená instalace modulu do 1 účetní jednotky
– Včetně základního školení a seznámení s modulem.

– Instalace v max. rozsahu 3h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

3 000,-
Konfigurace jednotlivých dopravců
– Za každého požadovaného dopravce. 

– Konfigurace, integrační testy, komunikace s dopravcem, nasazení číselných řad… 

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 000,-
E-mailové notifikace (popř. SMSkové)* 
– *Volitelně.

– Konfigurace funkcí, které se týkají odesílání e-mailových notifikací pro zákazníky ve chvíli, kdy se odesílají balíkové soupisky dopravcům apod. Navržení logiky je potřeba předem prodiskutovat.

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 000,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje.

V ceně pronájmu licence jsou zahrnuty pouze služby poskytované v rámci služby Servis, jejíž specifikaci najdete zde.

Služby s instalací a konfigurací řešení, případné služby poskytnuté nad rámec služby Servis se účtují dle skutečně stráveného času a našeho platného ceníku služeb. 

Ceník rozšířujících aplikací na generování Dopravy – nákup licence

Modul Pořizovací cena
Aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace)

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 000,-
Licence Aplikace na Vydané faktury načtením čárového kódu Přijaté objednávky (včetně tisku štítku i faktury) 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

K tomuto bodu je zapotřebí pořídit také Licenci aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace) za 2.000,-Kč bez DPH.

9 000,-

7 500,-

Licence Aplikace na hromadné generování Dopravy a Vydaných faktur (včetně tisku štítku i faktury) 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

9 000,-

7 500,-

Ceník rozšířujících aplikací na generování Dopravy – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace)

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 000,-
Pronájem licence Aplikace na Vydané faktury načtením čárového kódu Přijaté objednávky (včetně tisku štítku i faktury) 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

K tomuto bodu je zapotřebí pořídit také Licenci aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace) za 2.000,-Kč bez DPH.

600,-/měsíčně

7 500,-

Pronájem licence Aplikace na hromadné generování Dopravy a Vydaných faktur (včetně tisku štítku i faktury) Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

600,-/měsíc

7 500,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby/práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.  

**Podrobné informace o instalaci řešení naleznete ZDE.

Rámcové kalkulace řešení doprava – nákup licencí

1. Pokud využíváte služeb pouze jednoho dopravce a chcete tisknout štítek a generovat balíkovou soupisku přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace…

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce    =    12.000,-Kč bez DPH
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =    3.000,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =    2.000,-Kč bez DPH
  • Celkem                                                                                  = 17.000,-Kč bez DPH

 

2. Pokud využíváte služeb dvou dopravců, chcete tisknout jejich štítky a generovat balíkové soupisky přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace atd., a navíc chcete automaticky odesílat notifikační, uživatelsky upravovatelné e-maily zákazníkům při odesílání dat jednotlivým dopravcům.

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce     =  12.000,-Kč bez DPH
  • Licence doprava – přídavná licence pro 2. dopravce    =  6.000,-Kč bez DPH
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =   3.000,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =   2.000,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 2. dopravce                                                    =   2.000,-Kč bez DPH
  • E-mailové notifikace                                                            =   2.000,-Kč bez DPH 
  • Celkem                                                                                  = 27.000,-Kč bez DPH

Rámcové kalkulace řešení doprava – pronájem licencí

1. Pokud využíváte služeb pouze jednoho dopravce a chcete tisknout štítek a generovat balíkovou soupisku přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace…

Jednorázově při instalaci řešení:

  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  = 3.000,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    = 2.000,-Kč bez DPH
  • Celkem                                                                                 = 5.000,-Kč bez DPH 

Poté každý měsíc po dobu používání řešení počínaje následujícím 650,-Kč bez DPH.

2. Pokud využíváte služeb dvou dopravců, chcete tisknout jejich štítky a generovat balíkové soupisky přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace atd., a navíc chcete automaticky odesílat notifikační, uživatelsky upravovatelné e-maily zákazníkům při odesílání dat jednotlivým dopravcům.

Jednorázově při instalaci řešení:

  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =   3.000,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =   2.000,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 2. dopravce                                                    =   2.000,-Kč bez DPH
  • E-mailové notifikace                                                            =   2.000,-Kč bez DPH 
  • Celkem                                                                                  = 9.000,-Kč bez DPH

Poté každý měsíc po dobu používání řešení počínaje následujícím 1.300,-Kč bez DPH.

Doporučené labelové tiskárny

*Tyto modely jsou pouze doporučením dle předchozích zkušeností. Měly by fungovat bezproblémově pouze při správné instalaci a konfiguraci, která není závislá na chodu řešení Doprava, ani na straně naší společnosti. 

Datamax E-4204 MKIII

Datamax DMX E-4204 MKIIIProfesionální značková tiskárna menších rozměrů, s moderním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

            • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
            • Tisk přímý tepelný tisk
            • Rozhraní – USB/RS232/LAN
            • Rychlost tisku 102mm/s
            • Max. šířka etikety 104mm

Zebra GK420D

Profesionální značková tiskárna malých rozměrů, s elegantním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

            • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
            • Tisk termotransferem
            • Rozhraní – USB/RS232
            • Rychlost tisku 127mm/s
            • Max. šířka etikety 104mm

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss