Home > POHODA

POHODA

Skvělé AKCE:

 

- Počáteční odborná konzultace ZDARMA! Spojte se s našimi odborníky ještě dnes!

 Při výběru Vašeho nového ekonomického softwaru nabízíme odbornou konzultaci ZDARMA! Zavolejte nám a my Vám pomůžeme vybrat tu nejvhodnější variantu ekonomického softwaru POHODA, která bude vyhovovat všem Vašim potřebám!

- Servis na rok 2018 ZDARMA!

Od 1. 9. 2017 získává každý nový zákazník při nákupu ekonomického a informačního systému POHODA Servis na rok 2018 ZDARMA!

Servis na rok 2018 ZDARMA můžete získat i k produktům PAMICA, POHODA BI, GLX, TAX a WINLEX. Dále také k produktům JazzRestaurant, PHmobile a dalším – pro více info nás

 

Ekonomický a účetní software POHODA již v dnešní době používá téměř 150 tisíc malých, středních i velkých firem z řad fyzických i právnických osob. Tento oborově neutrální systém umožňuje efektivně vést účetnictví i daňovou evidenci pro plátce i neplátce DPH. 

Ekonomický a účetní software POHODA je mimořádně kvalitní, levný a přitom komplexní nástroj pro vedení účetnictví a řízení firmy. Je prověřen instalací téměř 150 000 licencí a stal se tak za 17 let své existence jedním z nejrozšířenějších a nejoblíbenějších ekonomických a informačních systémů v České a Slovenské republice.

Systém obsahuje velké množství agend, které slouží ke komplexnímu a správnému řízení firmy. Z nejčastěji používaných agend je to například Adresář, Fakturace, Banka, Mzdy, Majetek, Sklady (metodou A i B) a mnoho dalších. Umožňuje nasazení na pobočkách nebo v maloobchodních prodejnách. Podporuje cizí měny včetně automatického načítání kurzu, CRM funkce, sledování salda, finanční analýzy.

Jednoduchou úpravu tiskové sestavy zvládne díky software *REPORT Designer i úplný laik (*součástí ES POHODA). Pomocí nadstandardních funkcí, jako je homebanking, elektronické podání a další, je pak možné podstatným způsobem zrychlit a zjednodušit práci. Vše důležité a běžné (účetní osnova, číselné řady, tiskové sestavy atd.) je připraveno, nemusíte se systémem tedy zdlouhavě seznamovat, stačí jen začít používat ES POHODA naplno.

 

Ekonomický a informační Software POHODA je k dispozici ve třech řadách, které od sebe odlišují použité technologie a různé úrovně funkcí obsažených v programu.

Chcete mít svá data v bezpečí před uživateli i poškozením? Mít rychlou odezvu při velkém množství dat? Bude se systémem POHODA pracovat více než 5 uživatelů současně? Zvolte variantu POHODA SQL.

Potřebujete navíc detailněji definovat přístupová práva, mít rozšířené funkce skladů nebo možnost přidávat vlastní databázová pole a agendy? Zvolte variantu POHODA E1.

 

Další návrh/tip pro vás:

Jste zatím malá firma s nedostatkem prostředků, ale tendencí růst? – Nebojte se – Vaše POHODA poroste s Vámi.

Pakliže by se Vám zdálo, že ES POHODA již nepostačuje Vašim nárokům, máte možnost snadného funkčního nebo technologického rozšíření za rozdíl ceny!

 

 

 

 

Ekonomický systém POHODA – jedná se o komplexní účetní a ekonomický software pro malé, střední a větší firmy z řad fyzických i právnických osob, který splňuje nároky na ekonomické systémy pro vedení účetních agend a daňové evidence.

Systém POHODA je dostupný v těchto variantách:

 

   

Ekonomický systém POHODA SQL funkčně odpovídá předchozí řadě, ale použitá technologie klient-server a databáze SQL umožňuje zvýšení výkonu a bezpečnosti aplikace a zpracování velkého množství dat se souběžnou práci většího počtu uživatelů.

Systém POHODA SQL je dostupný v těchto variantách:

 

                                                      

Informační systém POHODA E1 je systémem na pomezí ekonomických systémů a systémů, které integrují množství procesů souvisejících s produkčními činnostmi podniku (tzv. ERP systémů – Enterprise resource planning). Jedná se o nejvyšší řadu systému POHODA, která plně využívá výhod technologie klient-server a databáze SQL. Oproti ostatním dvěma řadám nabízí navíc rozšiřující funkce z kategorie ERP systémů.

Systém POHODA E1 je dostupný v těchto variantách:

Poradíme vám s výběrem varianty

 

 

Proč zakoupit systém POHODA právě u nás?

K ekonomickému systému POHODA dodáváme hardware, různé externí nástroje a aplikace třetích stran (čtečky čárových kódů, napojení na eshop, restaurační systém, rozšíření pomocí uživatelských agend atd.), které opět mohou velice zefektivnit celkovou práci se systémem a poměrně zásadním způsobem posunout hranice funkčnosti směrem k systémům vysoké třídy, jako je SAP, Helios, KARAT, K2, a to jen za zlomek jejich pořizovací ceny!

K tomuto produktu nabízíme velice rozsáhlé portfolio služeb od A do Zet
od Analýzy vašich požadavků, přes návrh a dodávku celkového systému, dodávky případných nadstaveb a služeb, až po Zaškolení uživatelů.

  • Prodej ekonomického a informačního systému POHODA
  • Instalace a školení certifikovanými specialisty
  • Poradenství s nasazením a správou
  • Programování profesionálních uživatelských agend, skriptů…
  • Prodej a dodávky osvědčených nadstavbových SW k ES POHODA
  • Programování datových můstků
  • Provádění exportů a importů dat
  • Úpravy tiskových sestav ES POHODA

 

Novinka:
POHODA Business Intelligence (BI)

Získejte dokonalý přehled o svém podnikání! Nástroj POHODA BI usnadní práci s hloubkovými analýzami vašich dat formou kontingenčních tabulek, reportů, přehledných grafů a tiskových výstupů.

NAŠE SPOLEČNOST SE JAKO JEDNA Z MÁLA PARTNERŮ STALA  CERTIFIKOVANÝM SPECIALITOU INSTALACE POHODA BI.

Zkuste své analytické schopnosti odstartovat s POHODA BI Lite

 

Posuďte sami, jak je práce s ekonomickým systém POHODA intuitivní a snadná. DEMO KE STAŽENÍ - POHODA Start

 Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o. 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss