Home > Nadstavbová řešení

Nadstavbová řešení

 

Potřebuje Vaše POHODA kolečka navíc?

Řešení BHIT Uživatelské agendy jsou primárně určena všem firmám, pracujícím s ekonomicko-informačním systémem POHODA E1, které potřebují v daleko větším rozsahu evidovat vlastní specifická výrobní, obchodní, skladová či administrativní data a sledovat podrobněji své interní procesy.

POHODA E1 umožňuje rozšiřitelnost svých standardních funkcí díky Volitelným parametrům a Uživatelským agendám. V kombinaci s možností skriptování v SQL serveru a externími nástroji tato řešení přinášejí nové   možnosti ÚPRAV NA MÍRU ZÁKAZNÍKŮ.

Tato řešení firmám přináší zcela nové možnosti ve smyslu rozšíření a využívání systému POHODA – bez nutnosti používat externí aplikace a přepínání mezi nimi. Samozřejmostí je i možnost napojení na ostatní agendy, jako jsou Adresář, Zásoby, Objednávky atd.

Seznamte se s volitelnými parametry a využijte jejich pomoci!

Díky Volitelným parametrům je možné většinu agend doplnit o uživatelská pole, definovat vlastní uživatelské seznamy a tisknout je na vlastních tiskových sestavách.

Potřebujete v rámci objednávky jednoduše uchovávat informaci o poznávací značce zákazníka či typ jeho auta? Pak není nic snadnějšího, než využít vlastní uživatelská pole přesně k tomu určená! Váš výběr dat může také probíhat na základě seznamů nebo proklikem z jiné uživatelské agendy.

Volitelné parametry je možné zobrazovat ve sloupcích tabulky a filtrovat v nich.

 Volitelné parametry je možné přidávat také k položkám záznamu.

Volitelné parametry

Volitelné parametry

Položky

Uživatelská agenda 

 

Chcete si vytvořit svoji vlastní agendu? Proč ne?! 

Pomocí Uživatelské agendy můžete evidovat údaje zcela nezávisle na stávající agendě.  Snadněji také přizpůsobíte vzhled svým potřebám a přitom plně využijete přenášení dat z jiných agend. Pomocí programovacího jazyka VBS (Visual Basic Scripts) a skriptování na úrovni SQL serveru (triggery) je možné zajistit libovolně složitou funkčnost agendy.

 

Chcete nad vybranými záznamy provést vlastní akci? Proč ne?! 

Pomocí na míru naprogramovaných Externích nástrojů můžete provádět spouštění různých akcí (přepočty, exporty, generování, kontroly…). Spouštění externího nástroje je možné nad zvoleným záznamem (stojí na něm kurzor) nebo vybranými (vyfiltrovanými) záznamy. Snadněji tak provedete potřebnou specifickou akci.

  

Sami si neporadíte?

Naše společnost realizovala velké množství různých projektů tohoto typu. Od jednoduchých až po velice komplikované. Jako jeden z mála partnerů společnosti Stormware v tomto oboru zcela vynikáme. Rádi vyslechneme Vaše specifické požadavky, aktivně navrhneme jejich možné řešení a v případě zájmu provedeme realizaci projektu od A do Z.
 
Nechejte se inspirovat některým z našich ukázkových řešení – mnohá jsou prodejná již jako hotová řešení, případě i upravitelná dle Vašich požadavků na míru.

 

 

Řešení jsou dostupná v Informačním systému POHODA E1


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss