Home > Nadstavbová řešení > Doprava (ČP, PPL, DPD…)

Doprava (ČP, PPL, DPD…)

Uživatelská agenda Doprava umožňuje uživateli přímo z konkrétního dokladu v libovolné agendě odeslat zákazníkovi balík nebo více balíků přes svého dopravce.

Uživatel pouze zvolí typ dopravy, požadované množství balíků a systém sám vygeneruje vše potřebné. Při generování informací o balících zároveň dochází k okamžitému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně dle vzoru a zásad dopravce.

Uživatel má přehled o všech odeslaných balících v agendě Doprava, ze které si následně může vytisknout svozovou soupisku a odeslat ji elektronicky přímo z prostředí systému POHODA na server dopravce k dalšímu zpracování.

VIDEOPREZENTACE DOPRAVA

Generování balíkové soupisky

 Odesílání dat dopravcům a uživatelské nastavení 

Videoprezentace - Odesílání dat dopravcůmVideoprezentace - Uživatelské nastavení

 

 

 

 

 

 

Co s uživatelskou agendou Doprava získáte?

  • Podstatné zrychlení přípravy zakázek na svoz, včetně tisku vygenerovaných štítků
  • Již žádné zdlouhavé přepisování údajů z programu POHODA do jiného software
  • Odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce několika kliknutími myši
  • Evidence zaslaných balíků u jednotlivých zakázek ve vlastní přehledové agendě
  • Možnost čísla balíků a další údaje odesílat na web pro info zákazníkům
  • Odeslání notifikačního e-mailu s informací o dopravě zákazníkovi (za příplatek)
  • Možnost odeslání notifikačních SMS zákazníkovi (za příplatek) – info o řešení SMSky zde

 

Podporujeme tyto dopravce:

Česká pošta, PPL, PPL SPRINT, DPD CZ, SK, PL, HU, SI a RO, GEIS Parcel, GEIS Cargo, GLS CZ, SK, PL a DE, Slovenská pošta, INTIME CZ, SPS/UPS, Zásilkovna.cz, Zásilkovna.sk, Toptrans, FedEx/Remax, Uloženka.cz, Pošta bez hranic, DHL SK, Paczkomaty, Pick Pack Pont HU a Neonus/Neoship, FOFR, DB Schenker.

Podporovaní dopravci

 

Generování balíků

Ve standardních agendách systému POHODA  jako jsou Výdejky, Prodejky, Vydané faktury, Servis, Reklamace, Objednávky přijaté apod., jsou naprogramovány skripty, které umožní k danému dokladu vygenerovat balíky. Při generování balíků zárověň dochází k automatickému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně (termotiskárna pro tisk balíkových štítků).

Před vygenerováním je možné zvolit typ dopravy (například: B2C (Business to Customer), B2B (Business to Business), zahraniční atd. – v závislosti na dopravci a možnostech). Typ dopravy může být také zvolen již na eshopu a u objednávky přednastaven. Pro každý typ dopravy se používá vlastní číselná řada, která je v agendě POHODA uživatelsky spravovatelná v závislosti na konkrétní funkčnosti daného dopravce. Při tisku štítků se automaticky zohledňuje možnost zasílání na dobírku a jsou dodržována pravidla dopravců.

Agenda Doprava

Jedná se o doprogramovanou vlastní uživatelskou agendu, ve které je uložena historie odesílaných balíků ze systému POHODA. Agenda primárně slouží k vytištění a elektronického odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce bez nutnosti používat jiných externích nástrojů nebo přístupů. V této agendě je také možné jednotlivým balíkům zadávat hmotnost nebo poznámku (Pozor křehké! apod.), tisknout štítek opakovaně či přidávat další balík do soupisky.
U některých dopravců je možnost snadného prokliku ke sledování zásilky na webu.

POHODA E1 - Doprava - Uživatelské rozhraní

POHODA E1 – Doprava – Uživatelské rozhraní

POHODA E1 - Vydané faktury - generování balíku dopravouPOHODA E1 - Agenda Doprava - balíky

 

 

 

 

 

 

Generování faktury a štítku nezávisle na Pohodě

Agenda Notifikace z Dopravy

Hromadné generování balíkových soupisek

Odpovědi na některé často kladené dotazy naleznete také na:

 

Ukázky standardních formátů štítku

Ukázka štítku - Česká pošta Do rukyUkázky štítku - Česká pošta Na poštu

Ukázka štítku - DPD parcelshopUkázky štítku - DPD parcelshop

Příklad použití

  1. Zaměstnanci společnosti najedou kurzorem na doklad, ke kterému chtějí zajistit svoz. (např. doklad Vydaná faktura)
  2. Provedou vyvolání generátoru balíků povelem: Záznam > Externí nástroje > Generovat balíky.
  3. V generátoru balíků zadají datum svozu, počet balíků do soupisky a provedou vygenerování balíků. Ihned se spustí automatický tisk štítků na labelové tiskárně uživatele.
  4. Takto postupují i u dalších dokladů, ke kterým je potřeba zajistit dopravu.
  5. Na konci dne, když už jsou všechny balíky pro daného dopravce nachystány, přistoupí k uživatelské agendě Doprava. Zde si vyfiltrují balíkové soupisky, které ještě nebyly odeslány na server, vytisknou souhrnnou balíkovou soupisku a následně provedou hromadné odeslání vybraných balíkových soupisek přes povel: Záznam > Externí nástroje > Odeslání dopravy
  6. Nakonec dojde k odeslání informací na server dopravce k dalšímu zpracování.

 

Informace pro e-shop:    

 

 

 

Akutality

 

Srpen 2018

  • Toptrans: Kontrola správnosti PSČ oproti uvedenému městu.
  • PPL: Podpora služby Váženka

Červen 2018

  • Česká pošta: Podpora ČP API.
  • Nastavení limitu číselné řady a jeho upozornění (i na e-mail)

Květen 2018

  • Automatický výběr dopravce na základě parametru, popř. položky.
  • Změna uživatelského rozhraní v nastavení

Duben 2018

  • Uloženka/Zásilkovna: Podpora poboček přes DPD a další služby.
  • Stavy doručení vč. data, času a jejich aktualizace

Březen 2018

  • Toptrans: Stavy o doručení – doplněno datum a čas.

 

Další aktuality…

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Doprava (ČP, PPL, DPD…)
- Licence pro 1. dopravce

10 000,-

2 300,-

Doprava (ČP, PPL, DPD…)
- Licence pro 2. každého dalšího dopravce

5 000,-

2 300,-

Vzdálená instalace modulu do 1 účetní jednotky
- Včetně základního školení a seznámení s modulem.

- Instalace v max. rozsahu 3h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 940,-

 0,-

Konfigurace jednotlivých dopravců
- Za každého požadovaného dopravce. 

- Konfigurace, integrační testy, komunikace s dopravcem, nasazení číselných řad… 

- Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

1 960,-

 0,-

E-mailové notifikace (popř. SMSkové)* 
- *Volitelně.

- Konfigurace funkcí, které se týkají odesílání e-mailových notifikací pro zákazníky ve chvíli, kdy se odesílají balíkové soupisky dopravcům apod. Navržení logiky je potřeba předem prodiskutovat.

- Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

1 960,-

 0,-

Ceník Aplikací na generování Dopravy

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Licence aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace)

- Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

1 960,-

 0,-

Licence Aplikace na Vydané faktury načtením čárového kódu Přijaté objednávky (včetně tisku štítku i faktury) 

 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

- Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

 

K tomuto bodu je zapotřebí pořídit také Licenci aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace) za 1.960,-Kč bez DPH.

9 000,-

 

 

6 750,-

 

 

0,-

 

 

0,-

 

 

Licence Aplikace na hromadné generování Dopravy a Vydaných faktur (včetně tisku štítku i faktury) 

 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

- Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

9 000,-

 

 

6 750,-

 

 

0,-

 

 

0,-

 

 

*Ne všechny služby dopravců jsou podporovány! Na podporu konkrétních služeb se, prosím, informujte na info@bhit.cz

**Specifikace služby Servis najdete ZDE.

***Podrobné informace o instalaci řešení naleznete ZDE.

Rámcové kalkulace řešení doprava

1. Pokud využíváte služeb pouze jednoho dopravce a chcete tisknout štítek a generovat balíkovou soupisku přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace…

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce    =    10.000,-Kč bez DPH
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =    2.940,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =    1.960,-Kč bez DPH
  • Celkem                                                                                  = 14.900,-Kč bez DPH 

2. Pokud využíváte služeb dvou dopravců, chcete tisknout jejich štítky a generovat balíkové soupisky přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace atd., a navíc chcete automaticky odesílat notifikační, uživatelsky upravovatelné e-maily zákazníkům při odesílání dat jednotlivým dopravcům.

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce     =  10.000,-Kč bez DPH
  • Licence doprava – přídavná licence pro 2. dopravce    =  5.000,-Kč bez DPH
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =   2.940,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =   1.960,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 2. dopravce                                                    =   1.960,-Kč bez DPH
  • E-mailové notifikace                                                            =   1.960,-Kč bez DPH 
  • Celkem                                                                                  = 23.820,-Kč bez DPH

 

Doporučené labelové tiskárny

Datamax E-4204 MKIII

Datamax DMX E-4204 MKIIIProfesionální značková tiskárna menších rozměrů, s moderním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

            • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
            • Tisk přímý tepelný tisk
            • Rozhraní – USB/RS232/LAN
            • Rychlost tisku 102mm/s
            • Max. šířka etikety 104mm

 

 

E-4204 MKIII BASIC DT RS232+USB                                   Cena: 8.960,-Kč

E-4204 MKIII BASIC TTR RS232+USB                                 Cena: 10.750,-Kč      

E-4205 MKIII ADVANCED DT RS232+USB+LAN+LPT     Cena: 10.750,-Kč

E-4205 MKIII ADVANCED TTR RS232+USB+LAN+LPT   Cena: 11.770,-Kč 

 

 

Zebra GK420D

Profesionální značková tiskárna malých rozměrů, s elegantním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

            • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
            • Tisk termotransferem
            • Rozhraní – USB/RS232
            • Rychlost tisku 127mm/s
            • Max. šířka etikety 104mm

 

 Zebra GK420D                                               Cena: 8.960,-Kč

 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss