Home > Nadstavbová řešení > Doprava (ČP, PPL, DPD…)

Doprava (ČP, PPL, DPD…)

Uživatelská agenda Doprava umožňuje uživateli přímo z konkrétního dokladu v libovolné agendě odeslat zákazníkovi balík nebo více balíků přes svého dopravce.

Uživatel pouze zvolí typ dopravy, požadované množství balíků a systém sám vygeneruje vše potřebné. Při generování informací o balících zároveň dochází k okamžitému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně dle vzoru a zásad dopravce.

Uživatel má přehled o všech odeslaných balících v agendě Doprava, ze které si následně může vytisknout svozovou soupisku a odeslat ji elektronicky přímo z prostředí systému POHODA na server dopravce k dalšímu zpracování.

VIDEOPREZENTACE DOPRAVA

Generování balíkové soupisky

 Odesílání dat dopravcům a uživatelské nastavení 

Videoprezentace - Odesílání dat dopravcůmVideoprezentace - Uživatelské nastavení

 

 

 

 

 

 

Co s uživatelskou agendou Doprava získáte?

  • Podstatné zrychlení přípravy zakázek na svoz, včetně tisku vygenerovaných štítků
  • Již žádné zdlouhavé přepisování údajů z programu POHODA do jiného software
  • Odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce několika kliknutími myši
  • Evidence zaslaných balíků u jednotlivých zakázek ve vlastní přehledové agendě
  • Možnost čísla balíků a další údaje odesílat na web pro info zákazníkům
  • Odeslání notifikačního e-mailu s informací o dopravě zákazníkovi (za příplatek)
  • Možnost odeslání notifikačních SMS zákazníkovi (za příplatek) – info o řešení SMSky zde

 

Podporujeme tyto dopravce:

Česká pošta, PPL, PPL SPRINT, DPD CZ, SK, PL, HU, SI a RO, GEIS Parcel, GEIS Cargo, GLS CZ, SK, PL a DE, Slovenská pošta, INTIME CZ, SPS/UPS, Zásilkovna.cz, Zásilkovna.sk, Toptrans, FedEx/Remax, Uloženka.cz, Pošta bez hranic, DHL SK, Paczkomaty, Pick Pack Pont HU a Neonus/Neoship, FOFR, DB Schenker.

Podporovaní dopravci

 

Generování balíků

Ve standardních agendách systému POHODA  jako jsou Výdejky, Prodejky, Vydané faktury, Servis, Reklamace, Objednávky přijaté apod., jsou naprogramovány skripty, které umožní k danému dokladu vygenerovat balíky. Při generování balíků zárověň dochází k automatickému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně (termotiskárna pro tisk balíkových štítků).

Před vygenerováním je možné zvolit typ dopravy (například: B2C (Business to Customer), B2B (Business to Business), zahraniční atd. – v závislosti na dopravci a možnostech). Typ dopravy může být také zvolen již na eshopu a u objednávky přednastaven. Pro každý typ dopravy se používá vlastní číselná řada, která je v agendě POHODA uživatelsky spravovatelná v závislosti na konkrétní funkčnosti daného dopravce. Při tisku štítků se automaticky zohledňuje možnost zasílání na dobírku a jsou dodržována pravidla dopravců.

Agenda Doprava

Jedná se o doprogramovanou vlastní uživatelskou agendu, ve které je uložena historie odesílaných balíků ze systému POHODA. Agenda primárně slouží k vytištění a elektronického odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce bez nutnosti používat jiných externích nástrojů nebo přístupů. V této agendě je také možné jednotlivým balíkům zadávat hmotnost nebo poznámku (Pozor křehké! apod.), tisknout štítek opakovaně či přidávat další balík do soupisky.
U některých dopravců je možnost snadného prokliku ke sledování zásilky na webu.

Stavy zásilek

Řešení Doprava stahuje od dopravců stavy jednotlivých zásilek a propisuje je zpět do Pohody. Konkrétně přímo do agendy Doprava, ale i do jednotlivých agend jako např. Přijaté objednávky, Vydané faktury, Výdejky… Tyto stavy se stahují přímo od dopravce a jejich formát, nebo případná funkčnost nezávisí na našem řešení. Jejich případné úpravy nejsme tedy schopni nijak provést.

POHODA E1 - Doprava - Uživatelské rozhraní

POHODA E1 – Doprava – Uživatelské rozhraní

POHODA E1 - Vydané faktury - generování balíku dopravouPOHODA E1 - Agenda Doprava - balíky

 

 

 

 

 

 

Generování faktury a štítku nezávisle na Pohodě

Agenda Notifikace z Dopravy

Hromadné generování balíkových soupisek

Odpovědi na některé často kladené dotazy naleznete také na:

 

Ukázky standardních formátů štítku

Ukázka štítku - Česká pošta Do rukyUkázky štítku - Česká pošta Na poštu

Ukázka štítku - DPD parcelshopUkázky štítku - DPD parcelshop

Informace o nastavení labelové tiskárny přes vzdálenou plochu:  

 

 

 

Informace pro e-shop:    

 

 

Dotazník k řešení Doprava:  

 

 

Příklad použití

  1. Zaměstnanci společnosti najedou kurzorem na doklad, ke kterému chtějí zajistit svoz. (např. doklad Vydaná faktura)
  2. Provedou vyvolání generátoru balíků povelem: Záznam > Externí nástroje > Generovat balíky.
  3. V generátoru balíků zadají datum svozu, počet balíků do soupisky a provedou vygenerování balíků. Ihned se spustí automatický tisk štítků na labelové tiskárně uživatele.
  4. Takto postupují i u dalších dokladů, ke kterým je potřeba zajistit dopravu.
  5. Na konci dne, když už jsou všechny balíky pro daného dopravce nachystány, přistoupí k uživatelské agendě Doprava. Zde si vyfiltrují balíkové soupisky, které ještě nebyly odeslány na server, vytisknou souhrnnou balíkovou soupisku a následně provedou hromadné odeslání vybraných balíkových soupisek přes povel: Záznam > Externí nástroje > Odeslání dopravy
  6. Nakonec dojde k odeslání informací na server dopravce k dalšímu zpracování.

 

Akutality

 

Červenec 2019

  • Nápočet dnů dodání podle data odeslání a data uvedeného ve stavu zásilky jako „dodáno“.
  • Kontrola existence routovacích informací při generování zásilky – již před tiskem.

Červen 2019

  • Gebrüder Weiss: Podpora služby Výnos do patra a Výnos do patra s asistencí.
  • Geis Parcel: Podpora B2C u zahraničních zásilek.

Květen 2019

  • SPS: podpora služby Telefonické avízo.
  • Toptrans: podpora vrátných obalů – vždy jen jeden. 

Březen 2019

  • Možnost nastavit vlastnosti jednotlivých balíků zásilky.
  • Česká pošta: podpora služby „Nestandard“ (velikostní kategorie S, M, L, XL)

Únor 2019

  • Možnost vypnout zobrazení dialogového okna – upozornění na docházejí číselnou řadu.

 

Další aktuality…

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Doprava (ČP, PPL, DPD…)
- Licence pro 1. dopravce

10 000,-

2 300,-

Doprava (ČP, PPL, DPD…)
- Licence pro 2. každého dalšího dopravce

5 000,-

2 300,-

Vzdálená instalace modulu do 1 účetní jednotky
- Včetně základního školení a seznámení s modulem.

- Instalace v max. rozsahu 3h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

2 940,-

 0,-

Konfigurace jednotlivých dopravců
- Za každého požadovaného dopravce. 

- Konfigurace, integrační testy, komunikace s dopravcem, nasazení číselných řad… 

- Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

1 960,-

 0,-

Afilační licence 

Licence pro zprovoznění dopravce na 2. a každé další účetní jednotce stejné instance ES POHODA. Pro majetkově propojené společnosti. 

0,-

50% výše stávajícího servisního poplatku základní licence.

E-mailové notifikace (popř. SMSkové)* 
- *Volitelně.

- Konfigurace funkcí, které se týkají odesílání e-mailových notifikací pro zákazníky ve chvíli, kdy se odesílají balíkové soupisky dopravcům apod. Navržení logiky je potřeba předem prodiskutovat.

- Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

1 960,-

 0,-

Ceník Aplikací na generování Dopravy

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Licence aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace)

- Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

1 960,-

 0,-

Licence Aplikace na Vydané faktury načtením čárového kódu Přijaté objednávky (včetně tisku štítku i faktury) 

 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

- Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

 

K tomuto bodu je zapotřebí pořídit také Licenci aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace) za 1.960,-Kč bez DPH.

9 000,-

 

 

6 750,-

 

 

0,-

 

 

0,-

 

 

Licence Aplikace na hromadné generování Dopravy a Vydaných faktur (včetně tisku štítku i faktury) 

 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

- Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

9 000,-

 

 

6 750,-

 

 

0,-

 

 

0,-

 

 

*Ne všechny služby dopravců jsou podporovány! Na podporu konkrétních služeb se, prosím, informujte na info@bhit.cz

**Specifikace služby Servis najdete ZDE.

***Podrobné informace o instalaci řešení naleznete ZDE.

Rámcové kalkulace řešení doprava

1. Pokud využíváte služeb pouze jednoho dopravce a chcete tisknout štítek a generovat balíkovou soupisku přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace…

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce    =    10.000,-Kč bez DPH
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =    2.940,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =    1.960,-Kč bez DPH
  • Celkem                                                                                  = 14.900,-Kč bez DPH 

2. Pokud využíváte služeb dvou dopravců, chcete tisknout jejich štítky a generovat balíkové soupisky přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace atd., a navíc chcete automaticky odesílat notifikační, uživatelsky upravovatelné e-maily zákazníkům při odesílání dat jednotlivým dopravcům.

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce     =  10.000,-Kč bez DPH
  • Licence doprava – přídavná licence pro 2. dopravce    =  5.000,-Kč bez DPH
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =   2.940,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =   1.960,-Kč bez DPH
  • Konfigurace 2. dopravce                                                    =   1.960,-Kč bez DPH
  • E-mailové notifikace                                                            =   1.960,-Kč bez DPH 
  • Celkem                                                                                  = 23.820,-Kč bez DPH

 

Doporučené labelové tiskárny

*Tyto modely jsou pouze doporučením dle předchozích zkušeností. Měly by fungovat bezproblémově pouze při správné instalaci a konfiguraci, která není závislá na chodu řešení Doprava, ani na straně naší společnosti. 

Datamax E-4204 MKIII

Datamax DMX E-4204 MKIIIProfesionální značková tiskárna menších rozměrů, s moderním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

            • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
            • Tisk přímý tepelný tisk
            • Rozhraní – USB/RS232/LAN
            • Rychlost tisku 102mm/s
            • Max. šířka etikety 104mm

 

 

Zebra GK420D

Profesionální značková tiskárna malých rozměrů, s elegantním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

            • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
            • Tisk termotransferem
            • Rozhraní – USB/RS232
            • Rychlost tisku 127mm/s
            • Max. šířka etikety 104mm

 

 

 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

16.7.2019 - Novinka v řešení Doprava – nápočet dnů dodání!

Nově je do agendy Doprava přidán sloupec „Doručeno (dny)“, který u většiny dopravců napočítává počet dnů od data odeslání až po datum doručení, které si bere ze stavu zásilky. Logika stavů je však dána jednotlivými [...]

1.4.2019 - NOVINKA!!! Modulární nástroj Unitool

Modulární nástroj UNITOOL funguje nad napojenými databázemi z ES POHODA a umožňuje tak uživateli automatizovaně reportovat, notifikovat a jinak pracovat s jakýmikoliv daty z ES POHODA            Pro více informací nás neváhejte [...]

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]


zobrazit starší aktuality rss