Home > Nadstavbová řešení > Spotřební daň z lihu

Spotřební daň z lihu

 
Agendu Spotřební daň z lihu využijí zejména plátci, kterým vznikla povinnost spotřební daň z lihu přiznat a zaplatit. Ti jsou povinni předložit daňové přiznání celnímu úřadu, a to do 25. dne po skončení zdaňovacího období, ve kterém tato povinnost vznikla.

 

Co s uživatelskou agendou Spotřební daň z lihu získáte?

  • Uvádění výše spotřební daně z lihu na dokladech
  • Zajištění podkladů pro Přiznání ke spotřební dani z lihu

 

Pro umožnění sledování evidence spotřební daně jsou do agendy Zásoby přidány volitelné parametry (políčka) Skupina SPD a Cena SPD/MJ, které si uživatel nastavuje a upravuje dle platné legislativy.

V dokladech, u kterých je potřeba spotřební daň vyčíslovat, je pak u položek dokladu nový volitelný parametr (políčko) SPD, ve kterém je vypočtena výše SPD na množstevní jednotku. Zpravidla se jedná o agendy – Faktury vydané, Prodejky, Převodky, Příjemky a Výdejky.

Spotřební daň se také tiskne na příslušné doklady – Faktura vydaná, Prodejka, Převodka, Příjemka, Výdejka, Dodací list (z faktury i z výdejky), ve kterých je vypočtena výše spotřební daně příslušné položky na základě množství zásoby a ceny SPD za jednotku.

V agendě Pohyby je doprogramována tisková sestava, která poskytuje informace o výši spotřební daně vůči jednotlivým pohybům zásob a je možné z této agendy provést tisk Přehledu ke spotřební dani, který následně slouží jako podklad pro vyplnění formuláře Přiznání ke spotřební dani z lihu.

K této agendě se také může vázat řešení pro sledování obalů (vhodné např. pro malé pivovary).

Spotřební daň z lihu - přehledSpotřební daň z lihu - položky fakturySpotřební daň z lihu - tisk fakturySpotřební daň z lihu - přehled parametrů

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Spotřební daň

8 000,-

2 500,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 6h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

5 880,-

0,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss