Home > FAQ – DOPRAVA

FAQ – DOPRAVA

1. Musím mít pro řešení Doprava POHODA E1?

2. Jací dopravci a služby jsou podporovány?

3. Musím vlastnit štítkovací (labelovou) tiskárnu?

4. Jak bude probíhat implementace Dopravy?

5. Může být typ dopravy předurčen z eshopu?

6. Je možná instalace pro více mých firem?

7. Mohu mít více podacích míst?

8. Je možné informovat zákazníky o doručování E-mailem, SMS?

9. Je možné spouštět řešení Doprava i mimo POHODU?

10. Je možné generovat zásilky hromadně?

11. Proč se PPL balíky a PPL SPRINT licencují zvlášť?

12. Proč se Geis Parcel a Geis Cargo licencují zvlášť?

13. Mohu si upravit vzhled štítku pro dopravce?

14. Dokáži provést editaci přidělené číselné řady?

15. Jak opětovně odeslat data dopravci?

16. Jak změnit výchozí tiskárnu na tisk štítků?

17. Jak ručně stáhnout routovací tabulky?

18. Jak umístit tlačítko Doprava na lištu?

19.Výběr poboček výdejních míst.

20. Při spouštění vyskakuje upozornění na zabezpečení. Co s tím?

21. Změny po datové uzávěrce?


Aktuality

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]

20.11.2018 - Externí nástroj na odeslání příkazů k úhradě v cizí měně z ES POHODA do FIO banky!

Vyvinuli jsme tento nový externí nástroj pro zákazníky, kteří využívají služeb FIO banky a potřebují odesílat z ES POHODA příkazy k úhradě v cizí měně, což sama Pohoda aktuálně neumožňuje. Pro jeho použití stačí nástroj pouze pustit nad [...]

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]


zobrazit starší aktuality rss