Home > Převod zboží mezi sklady

Převod zboží mezi sklady

Jedná se o aplikaci, která Vám umožní jednoduše převést veškeré zboží z jednoho skladu do druhého. Pokud tedy potřebujete v Pohodě z nějakého důvodu obratně vyskladnit konkrétní sklad (např. pokud naskladňujete zboží na auta pro mobilní prodej a večer auto potřebujete opět vyprázdnit), můžete k tomu využít funkci této aplikace.  

Co s Aplikací na převod zboží mezi sklady získáte?

  • Zrychlení práce s převodem zboží mezi sklady
  • Automatizace výběru konkrétního zboží
  • Větší přehlednost nad převáděným zbožím
  • Možnost ruční editace počtu kusů

 

Popis funkce Aplikace

Aplikaci spustíte v agendě Převodky přes povel Záznam > Externí nástroje. Po jejím spuštění budete moci zvolit ze seznamu napojené účetní jednotky název Zdrojového skladu, ze kterého chcete zboží vyskladnit a Cílového skladu, kam se má naopak zboží naskladnit. Mimo skladů je možné také nastavit datum, ke kterému se má převodka vytvořit. 

Zobrazí se seznam všech zásob, jejich celkového počtu kusů na Zdrojovém skladu, případně na Cílovém skladu, a také jejich evidenčních čísel/šarží, pokud jsou na skladových kartách evidovány. Počty převáděných kusů je možné ještě ručně editovat. Aktualizaci tohoto načteného seznamu (v případě změn v samotném ES POHODA) provedete tlačítkem „Obnovit data“. Převodka mezi zvolenými sklady se následně vytvoří pomocí tlačítka „Import“

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Aplikace na převod skladů

5 000,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

2 700,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss