Home > E-shopový můstek

E-shopový můstek

Tento můstek umožňuje automaticky provádět přenos informací pomocí XML souborů z e-shopu do ES POHODA a obráceně.

Co pomocí našeho e-shopového můstku získáte?

  • Automatizování procesu výměny dat a informací
  • Automatizované zakládání přijatých objednávek včetně vazeb položek
  • Přehlednější a rychlejší evidence zákaznických objednávek
  • Automatické zakládání nových skladových karet pro nové produkty
  • Informovanost zákazníka o stavu objednávky na e-shopu

 

Popis funkce

Můstek ukládá exporty z ES POHODA na domluvené FTP e-shopu a z toho pak zároveň stahuje i  objednávky a další informace pro jejich import. Zároveň jsou v můstku implementovány služby, které provádějí exporty a importy dat v naplánované časy. 

V případě, že se s exportem nebo importem dat vyskytnou problémy na straně ES POHODA, jsou automaticky ohlášeny na e-mail obsluhy. 

Na straně exportu se jedná o náš XML formát, který je zpravidla ořezáván na nejnutnější údaje, které se mají na e-shop přenášet. Podstatně se tím sníží velikost XML souboru -> čas potřebný pro export z Pohody -> následný import do e-shopu. 

Na straně importů je zapotřebí, aby se z e-shopu exportovaly XML objednávky ve formátu, který máme daný a předáváme ho vývojáři e-shopu. Následně je možné objednávky přeimportovat do Pohody. 

*Samotné FTP nezajišťuje BHIT CZ s.r.o., ale provozovatel e-shopu. 

Základní funkce můstku tedy jsou: 

  • Automatizované provádění exportů/importů XML souborů v naplánované časy.
  • Ukládání a stahování dat z FTP e-shopu.
  • Zasílání notifikačních e-mailů obsluze v případě problémů s exportem/importem na straně Pohody.
  • Export základních informací o skladových zásobách (dle konkrétních požadavků).
  • Export některých informací o skladových zásobách pro aktualizace dostupností na e-shop.
  • Export parametrů internetových obchodů.
  • Import XML objednávek z e-shopu do Pohody.
  • Založení nového záznamu do Adresáře a jeho navázání na POBJ.
  • Založení nové skladové karty (pokud ještě neexistuje) přímo při tvorbě objednávky.

 

Volitelně: K můstku je možné také doprogramovat automatické funkce, které umožňují v pravidelných intervalech přenášet informace o stavu objednávky na e-shop. Zákazník je tak aktuálně informován. Tyto funkce však nejsou obsaženy v základu můstku a v případě zájmu bývají doúčtovány. 

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Můstek mezi ES POHODA a e-shopem 

Můstek je dodáván jako licence, instalace a dokumentování s e-shopem. Pokud by bylo zapotřebí můstek na míru složitěji přizpůsobovat (přidávat podporu statusů, popř. další úpravy), cena by byla navýšena dle požadovaných úprav.

16 000,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace.  

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

16.7.2019 - Novinka v řešení Doprava – nápočet dnů dodání!

Nově je do agendy Doprava přidán sloupec „Doručeno (dny)“, který u většiny dopravců napočítává počet dnů od data odeslání až po datum doručení, které si bere ze stavu zásilky. Logika stavů je však dána jednotlivými [...]

1.4.2019 - NOVINKA!!! Modulární nástroj Unitool

Modulární nástroj UNITOOL funguje nad napojenými databázemi z ES POHODA a umožňuje tak uživateli automatizovaně reportovat, notifikovat a jinak pracovat s jakýmikoliv daty z ES POHODA            Pro více informací nás neváhejte [...]

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]


zobrazit starší aktuality rss