Home > E-shopový můstek

E-shopový můstek

Tento můstek umožňuje automaticky provádět přenos informací pomocí XML souborů z e-shopu do ES POHODA a obráceně.

Co pomocí našeho e-shopového můstku získáte?

  • Automatizování procesu výměny dat a informací
  • Automatizované zakládání přijatých objednávek včetně vazeb položek
  • Přehlednější a rychlejší evidence zákaznických objednávek
  • Automatické zakládání nových skladových karet pro nové produkty
  • Informovanost zákazníka o stavu objednávky na e-shopu

 

Popis funkce

Můstek ukládá exporty z ES POHODA na domluvené FTP e-shopu a z toho pak zároveň stahuje i  objednávky a další informace pro jejich import. Zároveň jsou v můstku implementovány služby, které provádějí exporty a importy dat v naplánované časy. 

V případě, že se s exportem nebo importem dat vyskytnou problémy na straně ES POHODA, jsou automaticky ohlášeny na e-mail obsluhy. 

Na straně exportu se jedná o náš XML formát, který je zpravidla ořezáván na nejnutnější údaje, které se mají na e-shop přenášet. Podstatně se tím sníží velikost XML souboru -> čas potřebný pro export z Pohody -> následný import do e-shopu. 

Na straně importů je zapotřebí, aby se z e-shopu exportovaly XML objednávky ve formátu, který máme daný a předáváme ho vývojáři e-shopu. Následně je možné objednávky přeimportovat do Pohody. 

*Samotné FTP nezajišťuje BHIT CZ s.r.o., ale provozovatel e-shopu. 

Základní funkce můstku tedy jsou: 

  • Automatizované provádění exportů/importů XML souborů v naplánované časy.
  • Ukládání a stahování dat z FTP e-shopu.
  • Zasílání notifikačních e-mailů obsluze v případě problémů s exportem/importem na straně Pohody.
  • Export základních informací o skladových zásobách (dle konkrétních požadavků).
  • Export některých informací o skladových zásobách pro aktualizace dostupností na e-shop.
  • Export parametrů internetových obchodů.
  • Import XML objednávek z e-shopu do Pohody.
  • Založení nového záznamu do Adresáře a jeho navázání na POBJ.
  • Založení nové skladové karty (pokud ještě neexistuje) přímo při tvorbě objednávky.

 

Volitelně: K můstku je možné také doprogramovat automatické funkce, které umožňují v pravidelných intervalech přenášet informace o stavu objednávky na e-shop. Zákazník je tak aktuálně informován. Tyto funkce však nejsou obsaženy v základu můstku a v případě zájmu bývají doúčtovány. 

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis

Můstek mezi ES POHODA a e-shopem 

Můstek je dodáván jako licence, instalace a dokumentování s e-shopem. Pokud by bylo zapotřebí můstek na míru složitěji přizpůsobovat (přidávat podporu statusů, popř. další úpravy), cena by byla navýšena dle požadovaných úprav.

16 000,-

3500,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace.  

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss