Home > Notifikace stavu zásob

Notifikace stavu zásob

Jedná se o automatický nástroj, kontrolující minimální limit na zásobách. Pokud zjistí nižší stav u některých zásob, odešle jejich soupis na určený e-mail. Aby se toto odesílání neopakovalo u jedné a té samé zásoby stále dokola, produkt musí být nejdříve znovu naskladněn, aby se po opětovném překročení minimálního limitu opět odeslal v seznamu na e-mail. Pokud bude zásoba pod minimálním limitem a bude proveden její další výdej, opět se odešle e-mail s upozorněním.

Co s řešením E-mailových notifikací stavu zásob získáte?

  • Větší přehlednost nad stavem zásob.
  • Nestane se Vám, že některé zboží kompletně vyprodáte.
  • Větší pořádek ve vydaných objednávkách na dodavatele.
  • Možnost uživatelské změny minimálního limitu na jednotlivých zásobách.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

E-mailové notifikace stavu zásob

4 000,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 3h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

4 050,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

1.4.2019 - NOVINKA!!! Modulární nástroj Unitool

Modulární nástroj UNITOOL funguje nad napojenými databázemi z ES POHODA a umožňuje tak uživateli automatizovaně reportovat, notifikovat a jinak pracovat s jakýmikoliv daty z ES POHODA            Pro více informací nás neváhejte [...]

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]

20.11.2018 - Externí nástroj na odeslání příkazů k úhradě v cizí měně z ES POHODA do FIO banky!

Vyvinuli jsme tento nový externí nástroj pro zákazníky, kteří využívají služeb FIO banky a potřebují odesílat z ES POHODA příkazy k úhradě v cizí měně, což sama Pohoda aktuálně neumožňuje. Pro jeho použití stačí nástroj pouze pustit nad [...]


zobrazit starší aktuality rss