Home > Notifikace stavu zásob

Notifikace stavu zásob

Jedná se o automatický nástroj, kontrolující minimální limit na zásobách. Pokud zjistí nižší stav u některých zásob, odešle jejich soupis na určený e-mail. Aby se toto odesílání neopakovalo u jedné a té samé zásoby stále dokola, produkt musí být nejdříve znovu naskladněn, aby se po opětovném překročení minimálního limitu opět odeslal v seznamu na e-mail. Pokud bude zásoba pod minimálním limitem a bude proveden její další výdej, opět se odešle e-mail s upozorněním.

Co s řešením E-mailových notifikací stavu zásob získáte?

  • Větší přehlednost nad stavem zásob.
  • Nestane se Vám, že některé zboží kompletně vyprodáte.
  • Větší pořádek ve vydaných objednávkách na dodavatele.
  • Možnost uživatelské změny minimálního limitu na jednotlivých zásobách.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

E-mailové notifikace stavu zásob

4 000,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 3h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

4 050,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss