Home > Nadstavbová řešení > Objednávky skladem

Objednávky skladem

Agenda Objednávky skladem je nástroj usnadňující vyřizování zákaznických objednávek postupně. Při spuštění nástroje se postupně procházejí objednávky od nejstarší. Ty, které je možné vyřídit, protože je zboží skladem, jsou označeny příznakem K expedici.

Ostatní pak obsluha prochází a zjišťuje, co je potřeba objednat u subdodavatelů. Skript navíc pracuje s logikou tak, aby bylo dosaženo maximálního vyřizování objednávek způsobem FIFO (First In First Out) – tedy i spokojenosti zákazníků.

Co s uživatelskou agendou Objednávky skladem získáte?

  • Zjednodušení vyřizování objednávek dle dostupnosti zboží
  • Zachování postupného vyřizování objednávek bez předbíhání
  • Informovanost o chybějícím zboží
 
 

Často se stává, že objednávku není možné vyřídit a doručit zákazníkovi, neboť objednané zboží, případně jeho část, není na skladě. Jakmile však zboží dorazí od subdodavatele, je potřeba co nejsnazším způsobem provést označení objednávek, které možné vyřídit je, protože chybějící zboží je již skladem. Skript Objednávky skladem projde na vyžádání všechny objednávky a ty, které je možné vyřídit, označí příznakem K expedici.

Zároveň je potřeba zajistit objednání u subdodavatele podle toho, co si zákazníci objednali a aktuálně není skladem. Tzn. některé položky objednávek, které nebyly označeny příznakem K expedici, případně z informací z agendy Zásoby (Stav zásoby, Objednávky, Rezervace).

 

 

TS - chybějící GUITS chybějící - výběrTS - chybějící

 

NOVÉ ROZŠÍŘENÍ OBJEDNÁVEK SKLADEM!!! Možnost doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo možné objednávky vyřídit (viz. obrázky 4, 5 a 6).

Popis funkce skriptu:

Objednávky jsou postupně dle data vystavení označovány příznakem K expedici vzhledem k aktuálnímu stavu zásob na skladě. Označování probíhá postupně dle data objednání a stavy zásob jsou vždy snižovany o objednané množství.

Tím pádem jsou při objednávce stejného produktu, který není na skladě v dostatečném množství pro uspokojeni všech objednávek, označeny pouze první objednávky až do vyčerpání zásob.

Zároveň je tím zajištěno, že množství zboží patřící do objednávky, která nebyla celá označena k expedici, je jakoby rezervováno a vyčleněno pro tuto objednávku. Nedochází tedy k nechtěnému vyřizování novějších objednávek na úkor objednávek starších, jež by se jinak mohly dostat do režimu zbytečného oddalování vyřízení, tedy i nespokojenosti zákazníka. Tento externí nástroj funguje napříč všemi nevyřízenými objednávkami.

Pokud je v plánu některou z Přijatých objednávek expedovat později, lze u objednávky nastavit „Datum od“ a tímto posunutím objednávky v čase uvolnit zboží pro jiné přednostnější objednávky.

Vyvolání nástroje se provádí v agendě Přijaté objednávky přes povel Záznam > Externí nástroje > Objednávky k expedici.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Objednávky skladem

4 970,-

755,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

1 960,-

-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]

20.3.2017 - NOVINKA!!! Aplikace na porovnání obrázků

Jedná se o aplikaci, která porovnává obrázky u zásob v ES POHODA a obrázky ve složce, která je na Zásoby v ES POHODA napojená. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT, nebo kliknout na odkaz níže. [...]

15.3.2017 - NOVINKA!!! Tisk dokladů do PDF

Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT  Více informací o Nástroji na tisk dokladů do PDF


zobrazit starší aktuality rss