Home > Nadstavbová řešení > Objednávky skladem

Objednávky skladem

Agenda Objednávky skladem je nástroj usnadňující vyřizování zákaznických objednávek postupně. Při spuštění nástroje se postupně procházejí objednávky od nejstarší. Ty, které je možné vyřídit, protože je zboží skladem, jsou označeny příznakem K expedici.

Ostatní pak obsluha prochází a zjišťuje, co je potřeba objednat u subdodavatelů. Skript navíc pracuje s logikou tak, aby bylo dosaženo maximálního vyřizování objednávek způsobem FIFO (First In First Out) – tedy i spokojenosti zákazníků.

Co s uživatelskou agendou Objednávky skladem získáte?

  • Zjednodušení vyřizování objednávek dle dostupnosti zboží
  • Zachování postupného vyřizování objednávek bez předbíhání
  • Informovanost o chybějícím zboží

Často se stává, že objednávku není možné vyřídit a doručit zákazníkovi, neboť objednané zboží, případně jeho část, není na skladě. Jakmile však zboží dorazí od subdodavatele, je potřeba co nejsnazším způsobem provést označení objednávek, které možné vyřídit je, protože chybějící zboží je již skladem. Skript Objednávky skladem projde na vyžádání všechny objednávky a ty, které je možné vyřídit, označí příznakem K expedici.

Zároveň je potřeba zajistit objednání u subdodavatele podle toho, co si zákazníci objednali a aktuálně není skladem. Tzn. některé položky objednávek, které nebyly označeny příznakem K expedici, případně z informací z agendy Zásoby (Stav zásoby, Objednávky, Rezervace).

 

TS - chybějící GUITS chybějící - výběrTS - chybějícíTS - chybějící

NOVÁ ROZŠÍŘENÍ OBJEDNÁVEK SKLADEM

  • Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo možné objednávky vyřídit (viz. obrázky 4, 5 a 6).
  • Řešení umí nově automaticky k označování objednávek využívat také barevné štítky Pohody. Máte tak ihned větší přehled v tom, které objednávky se řadí do jaké kategorie. (viz. obrázek 7).
  • Nově přidán také parametr, který zobrazuje datum prvního označení objednávky k expedici. Máte tak přehled o tom, kdy mohla být objednávka poprvé vychystaná.
  • Po spuštění nástroje se nově neodznačí a znovu neprochází všechny objednávky, ale pouze ty aktuálně neoznačené. Řešení je tedy o něco efektivnější a rychlejší.

Popis funkce skriptu:

Objednávky jsou postupně dle data vystavení označovány příznakem K expedici vzhledem k aktuálnímu stavu zásob na skladě. Označování probíhá postupně dle data objednání a stavy zásob jsou vždy snižovany o objednané množství.

Tím pádem jsou při objednávce stejného produktu, který není na skladě v dostatečném množství pro uspokojeni všech objednávek, označeny pouze první objednávky až do vyčerpání zásob.

Zároveň je tím zajištěno, že množství zboží patřící do objednávky, která nebyla celá označena k expedici, je jakoby rezervováno a vyčleněno pro tuto objednávku. Nedochází tedy k nechtěnému vyřizování novějších objednávek na úkor objednávek starších, jež by se jinak mohly dostat do režimu zbytečného oddalování vyřízení, tedy i nespokojenosti zákazníka. Tento externí nástroj funguje napříč všemi nevyřízenými objednávkami.

Pokud je v plánu některou z Přijatých objednávek expedovat později, lze u objednávky nastavit „Datum od“ a tímto posunutím objednávky v čase uvolnit zboží pro jiné přednostnější objednávky.

Vyvolání nástroje se provádí v agendě Přijaté objednávky přes povel Záznam > Externí nástroje > Objednávky k expedici.

U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.

Ceník pro obě varianty najdete níže.

Ceník řešení – nákup licence

Modul Pořizovací cena Roční servis*
Licence řešení Objednávky skladem 5 000,- 700,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
2 000,-

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

Ceník řešení – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Pronájem licence řešení Objednávky skladem 350,-/měsíc
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
2 000,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence jsou zahrnuty pouze služby poskytované v rámci služby Servis, jejíž specifikaci najdete zde.

Případné služby poskytnuté nad rámec služby Servis se účtují dle skutečně stráveného času a našeho platného ceníku služeb. 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz


Aktuality

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava

22.3.2022 - Novinka – Import ISDOC

Nově pro Vás máme k dispozici univerzální nástroj, který slouží k importu dokladů různými druhy podkladových formátů – ISDOC, XML, Abra, S5Money a další. Více informací o Importu ISDOC


zobrazit starší aktuality rss