Home > Nadstavbová řešení > Historie servisů zařízení

Historie servisů zařízení

Naše společnost vyvinula pro zlepšení evidence poskytnutých servisních oprav nové nádstavbové řešení nad klasickou agendu Servis, kterou najdete běžně ve svém Ekonomickém systému Pohoda. Toto řešení spočívá v naprogramování nové uživatelské agendy a využívá napojení mezi novou agendou a agendou Servis.

Toto řešení Vám umožní sledovat Vámi prodaná zařízení a jejich servisní historii už od okamžiku jeho prodeje. S naším řešením máte neustále přehled o provedených servisech, použitých náhradních dílech, vynaloženém času na opravy atd.

Co s řešením Historie servisů zařízení získáte?

  • Přehled o všech provedených servisech s vazbou na konkrétní zařízení
  • Přehled o použitých náhradních dílech na konkrétním zařízení
  • Zefektivnění práce se servisy zařízení

 

Popis funkčnosti nadstavbového řešení:

Do ES Pohoda je doprogramována uživatelská agenda Zařízení, ve které se zakládá evidence zařízení, jež se servisují včetně všech podrobností, návaznosti na zákazníka a dalších detailů.

V položkách dokladu Zařízení jsou pak evidovány použité náhradní díly, služby apod., které byly použity při servisech, tak aby bylo možné jednoduše dosledovat, co se kdy na zařízení měnilo, jaké byly investice apod.

 

Nový Servisní list včetně předvyplněných údajů je možné z této agendy založit jednoduše zaškrtnutím políčka „Založit nový“. Vznikne tedy nový předvyplněný Servisní list v agendě Servis, který slouží pro zpracování servisní zakázky, doplnění použitých náhradních dílů, výkazu práce a dalších.

Servisní list je možné vkládat do Výdejky, Prodejky, Fakturovat zákazníkovi.

Použitím povelu „Uzavřít servisní list do stroje“ dojde k propsání údajů ze servisního listu zpět do agendy Zařízení/Stroje k příslušnému zařízení. Tyto údaje pak slouží jako přehledná evidence servisování stroje.

 

Ceník aplikace

Modul Pořizovací cena

Licence řešení Historie servisů

15.000,-

Instalace řešení Historie servisů

Individuální, dle návrhu

Řešení dostupné pro Informačním systém:

Pozn.: Nutná konzultace a částečná úprava řešení na míru

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]

20.3.2017 - NOVINKA!!! Aplikace na porovnání obrázků

Jedná se o aplikaci, která porovnává obrázky u zásob v ES POHODA a obrázky ve složce, která je na Zásoby v ES POHODA napojená. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT, nebo kliknout na odkaz níže. [...]

15.3.2017 - NOVINKA!!! Tisk dokladů do PDF

Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT  Více informací o Nástroji na tisk dokladů do PDF


zobrazit starší aktuality rss