Home > Tisk dokladů do PDF

Tisk dokladů do PDF

Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků.

Co s nástrojem na Tisk dokladů do PDF získáte?

  • Lepší informovanost zákazníka
  • Zrychlení a automatizace procesu fakturace
  • Přehlednost nad odeslanými doklady
  • Kontrola odeslaných e-mailů na kopii Vašeho e-mailu

 

Popis funkce nástroje: 

Nástroj se spouští automaticky v předem stanovený a nastavený čas. Provede tisk konkrétního dokladu do PDF formátu, a ten následně může odeslat e-mailem koncovému zákazníkovi v příloze tohoto e-mailu. 

Dle přednastavených filtrů a skupin je možné vybrat, které záznamy v agendě se mají takto vytisknout a poslat zákazníkům. Pro různé skupiny je možné vytisknout libovolnou, dokladovou, tiskovou sestavu, což je vhodné např. pro odesílání domácích a cizoměnových dokladů. Předmět i tělo e-mailu jsou vytvořeny v HTML formátu, takže v e-mailových šablonách je možné využívat a zobrazovat základní proměnné z konkrétního dokladu. Při odeslání může být e-mail v kopii poslán také zpět odesílateli pro kontrolu správnosti obsahu a funkce nástroje. 

Po vytištění a odeslání jsou takovéto záznamy v ES POHODA označeny příznakem „Odesláno“ a při dalším spuštění nástroje se tím pádem již znovu neodešlou. Odesílání e-mailů je prvotně nastaveno na Dodací e-mail, pokud není uveden, tak na Fakturační e-mail, a pokud není uveden ani ten, tak na e-mail uvedený v Adresáři. 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Tisk dokladů do PDF vč. následného odeslání e-mailem

5 000,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 3h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

4 050,-

V případě vysokých nároků na HTML vzhled šablony e-mailů řešíme tyto požadavky individuálně hodinovkou Práce programátora = 1.350,-Kč bez DPH/hod.


Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

30.4.2021 - Novinka – Import/Export internetových parametrů

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na import/export volitelných parametrů do Excelu, kde je možné je následně dále upravovat a případně také zpětně naimportovat do Pohody. . Více informací o Nástroji na Import/Export […]

12.4.2021 - Novinka – Objednávky skladem z Příjemek

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na vyfiltrování skladově expedovatelných objednávek na základě konkrétní příjemky. Více informací o Objednávkách skladem z Příjemek

24.3.2021 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Opět jsme pro Vás za poslední dobu naprogramovali do řešení Doprava podporu nových přepravců. Jedná se o: MALL dopravu, Messenger, GLS FI, GLS FR, Interlogistica.bg a Inpost.pl. Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na obrázku níže […]


zobrazit starší aktuality rss