Home > Tisk dokladů do PDF

Tisk dokladů do PDF

Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků.

Co s nástrojem na Tisk dokladů do PDF získáte?

  • Lepší informovanost zákazníka
  • Zrychlení a automatizace procesu fakturace
  • Přehlednost nad odeslanými doklady
  • Kontrola odeslaných e-mailů na kopii Vašeho e-mailu

 

Popis funkce nástroje: 

Nástroj se spouští automaticky v předem stanovený a nastavený čas. Provede tisk konkrétního dokladu do PDF formátu, a ten následně může odeslat e-mailem koncovému zákazníkovi v příloze tohoto e-mailu. 

Dle přednastavených filtrů a skupin je možné vybrat, které záznamy v agendě se mají takto vytisknout a poslat zákazníkům. Pro různé skupiny je možné vytisknout libovolnou, dokladovou, tiskovou sestavu, což je vhodné např. pro odesílání domácích a cizoměnových dokladů. Předmět i tělo e-mailu jsou vytvořeny v HTML formátu, takže v e-mailových šablonách je možné využívat a zobrazovat základní proměnné z konkrétního dokladu. Při odeslání může být e-mail v kopii poslán také zpět odesílateli pro kontrolu správnosti obsahu a funkce nástroje. 

Po vytištění a odeslání jsou takovéto záznamy v ES POHODA označeny příznakem „Odesláno“ a při dalším spuštění nástroje se tím pádem již znovu neodešlou. Odesílání e-mailů je prvotně nastaveno na Dodací e-mail, pokud není uveden, tak na Fakturační e-mail, a pokud není uveden ani ten, tak na e-mail uvedený v Adresáři. 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Tisk dokladů do PDF vč. následného odeslání e-mailem

5 000,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 3h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

4 050,-

V případě vysokých nároků na HTML vzhled šablony e-mailů řešíme tyto požadavky individuálně hodinovkou Práce programátora = 1.350,-Kč bez DPH/hod.


Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss