Home > Import zásob z .XLS, .CSV, .XML

Import zásob z .XLS, .CSV, .XML

Nástroj na import zásob slouží k jednoduchému a rychlému zakládání nových skladových karet do agendy Zásoby v ES POHODA.

Import probíhá na základě XLS, XLSX, CSV nebo XML souboru – dodavatelského feedu, jehož obsah je zapotřebí definovat společně s dodavatelem a který standardně obsahuje základní informace o zásobě jako její identifikátor, název, nákupní cenu a cenovou skupinu.

Co s nástrojem na import zásob získáte?

  • Zjednodušení a zefektivnění procesu práce
  • Odpadne Vám zdlouhavé ruční zakládání skladových karet
  • Odstranění chybovosti lidského faktoru
  

Jak nástroj na import zásob funguje?

Samotná obsluha nástroje je velice jednoduchá a intuitivní. Po spuštění nástroje se Vám otevře dialogové okno, kde je zapotřebí zvolit konkrétní soubor – dodavatelský feed, který hodláte importovat. Po zvolení souboru a spuštění nástroje se veškeré jeho záznamy naimportují jako nové skladové karty do ES POHODA. Postup importu je zobrazován načítáním v liště nástroje. Po dokončení je o něm uživatel informován.

Případně je možné také dodavatelské feedy automatizovaně stahovat z jednotlivých webů, FTP, e-mailů, atd. a dle příslušných variant data dále zpracovávat a importovat do ES POHODA.

Daleko důležitější částí tohoto nástroje je samotná konfigurace a sladění feedů s jednotlivými dodavateli. Soubory bývají samozřejmě od různých dodavatelů různého formátu a musí se pro každého přizpůsobit zvlášť.

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis*
Nástroj na import zásob 9 000,- 2 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(cca 2h práce zpoplatňované sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
3 000,-
Konfigurace feedů od dodavatelů
(x hodin práce dle skutečně stráveného času, která je zpoplatňovaná sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace. 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss