Import zásob z .XLS, .CSV, .XML
Nástroj na import zásob slouží k jednoduchému a rychlému zakládání nových skladových karet do agendy Zásoby v ES POHODA.
Import probíhá na základě XLS, XLSX, CSV nebo XML souboru – dodavatelského feedu, jehož obsah je zapotřebí definovat společně s dodavatelem a který standardně obsahuje základní informace o zásobě jako její identifikátor, název, nákupní cenu a cenovou skupinu.
Co s nástrojem na import zásob získáte?
- Zjednodušení a zefektivnění procesu práce
- Odpadne Vám zdlouhavé ruční zakládání skladových karet
- Odstranění chybovosti lidského faktoru
Jak nástroj na import zásob funguje?
Samotná obsluha nástroje je velice jednoduchá a intuitivní. Po spuštění nástroje se Vám otevře dialogové okno, kde je zapotřebí zvolit konkrétní soubor – dodavatelský feed, který hodláte importovat. Po zvolení souboru a spuštění nástroje se veškeré jeho záznamy naimportují jako nové skladové karty do ES POHODA. Postup importu je zobrazován načítáním v liště nástroje. Po dokončení je o něm uživatel informován.
Případně je možné také dodavatelské feedy automatizovaně stahovat z jednotlivých webů, FTP, e-mailů, atd. a dle příslušných variant data dále zpracovávat a importovat do ES POHODA.
Daleko důležitější částí tohoto nástroje je samotná konfigurace a sladění feedů s jednotlivými dodavateli. Soubory bývají samozřejmě od různých dodavatelů různého formátu a musí se pro každého přizpůsobit zvlášť.
Ceník řešení
Modul | Pořizovací cena | Roční servis* |
---|---|---|
Nástroj na import zásob | 9 000,- | 2 000,- |
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (cca 2h práce zpoplatňované sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) |
3 000,- | – |
Konfigurace feedů od dodavatelů (x hodin práce dle skutečně stráveného času, která je zpoplatňovaná sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) |
– |
Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:
*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH
*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace.
Další návrh/tip pro vás:
Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?
Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.
Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.
V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.