Home > Platební brány – označování POBJ

Platební brány – označování POBJ

Jedná se o automatický nástroj, který v pravidelných intervalech kontroluje informace z přijatých notifikačních e-mailů z konkrétní platební brány. Nastavení jejich příjmu je zapotřebí předchystat.

Nástroj následně označuje Přijaté objednávky příznakem „Zaplacena“, neřeší samotnou likvidaci dokladů do agendy Banka. Je zapotřebí, aby se variabilní symbol z takovéto transakce shodoval s číslem Přijaté objednávky, aby bylo rozpoznáno, která má být příznakem označena.

Kromě toho je do Pohody přidána také nová agenda, kde se zobrazují jednotlivé logy párování transakcí. Pokud by se objednávka dle variabilního symbolu nedohledala nebo jí neodpovídala uhrazená částka, transakce by se zapsala do logu jako nespárovaná. V agendě by samozřejmě bylo možné záznamy také filtrovat a dále s nimi pracovat, příp. i určovat přístupy do této agendy… Nástroj by neřešil případy, kdy je stejná platba zaslána dvakrát nebo vícekrát apod.

Co s nástrojem na označování POBJ získáte?

  • Automatické označování uhrazených POBJ přes platební brány
  • Zjednodušení a zefektivnění procesu práce
  • Přehlednost v přijatých transakcích
  • Urychlení expedice objednávek

Jaké platební brány/banky jsou prozatím podporovány?

GoPay, PayPal, TrustPay, WebPay, Besteron, EQUA, OTP, FIO, ThePay, PayMuzo, KB, Unicredit, Raiffeisen bank, Comgate, GPWebPay, PayU, Česká spořitelna, Slovenská spořitelna, Tatrabanka, CardPay, Sberbank, CITI EUR a další.

Pokud zde Vaši platební bránu nenajdete, neváhejte nás kontaktovat. V případě, že ji prozatím nepodporujeme, mohli bychom zjistit, co vše by případná podpora obnášela.

U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.

Ceník pro obě varianty najdete níže.

Ceník řešení – nákup licence

Modul Pořizovací cena
Licence řešení Označování POBJ příznakem „Uhrazena“ 8 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 3h. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
4 500,-

V případě, že od nás již vlastníte licenci nadstavbového řešení FIO API, není zapotřebí zakupovat i tu výše uvedenou. V takovém případě počítejte pouze s položkou instalace a konfigurace, která bude účtovaná hodinovou sazbou práce programátora dle skutečně stráveného času. Řádově cca 3h práce na každý subjekt. 

Ceník řešení – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Pronájem licence Označování POBJ příznakem „Uhrazena“ 550,-/měsíc
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 3h. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
4 500,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby/práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.  

V případě, že od nás již máte licenci napojení na FIO API v pronájmu, není zapotřebí pronajímat i tu výše uvedenou. V takovém případě počítejte pouze s položkou instalace a konfigurace, která bude účtovaná hodinovou sazbou práce programátora dle skutečně stráveného času. Řádově cca 3h práce na každý subjekt.

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace. 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss