Home > Platební brány – označování POBJ

Platební brány – označování POBJ

Jedná se o automatický nástroj, který v pravidelných intervalech kontroluje informace z přijatých notifikačních e-mailů z konkrétní platební brány. Nastavení jejich příjmu je zapotřebí předchystat.

Nástroj následně označuje Přijaté objednávky příznakem „Zaplacena“, neřeší samotnou likvidaci dokladů do agendy Banka. Je zapotřebí, aby se variabilní symbol z takovéto transakce shodoval s číslem Přijaté objednávky, aby bylo rozpoznáno, která má být příznakem označena.

Kromě toho je do Pohody přidána také nová agenda, kde se zobrazují jednotlivé logy párování transakcí. Pokud by se objednávka dle variabilního symbolu nedohledala nebo jí neodpovídala uhrazená částka, transakce by se zapsala do logu jako nespárovaná. V agendě by samozřejmě bylo možné záznamy také filtrovat a dále s nimi pracovat, příp. i určovat přístupy do této agendy… Nástroj by neřešil případy, kdy je stejná platba zaslána dvakrát nebo vícekrát apod.

Co s nástrojem na označování POBJ získáte?

  • Automatické označování uhrazených POBJ přes platební brány
  • Zjednodušení a zefektivnění procesu práce
  • Přehlednost v přijatých transakcích
  • Urychlení expedice objednávek
 

Jaké platební brány jsou prozatím podporovány?

  • GoPay
  • PayPal
  • TrustPay
  • WebPay
  • Besteron
  • EQUA
  • OTP
  • FIO

 

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Licence označování POBJ příznakem „Uhrazena“

6 000,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(cca 2h práce zpoplatňované sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

2 700,-

V případě, že od nás vlastníte již licenci nadstavbového řešení FIO API, není zapotřebí zakupovat i výše uvedenou licenci. V takovém případě počítejte pouze s položkou instalace a konfigurace, která bude účtovaná hodinovou sazbou práce programátora dle skutečně stráveného času. Řádově cca 3h jeho práce. 

Pokud zde Vaši platební bránu nenajdete, neváhejte nás kontaktovat. Pokud ji ještě nepodporujeme, můžeme alespoň zjistit, zda bychom byli schopni podporu doprogramovat. 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém: 

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace.  

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz

 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss