Home > Platební brány – označování POBJ

Platební brány – označování POBJ

Jedná se o automatický nástroj, který v pravidelných intervalech kontroluje informace z přijatých notifikačních e-mailů z konkrétní platební brány. Nastavení jejich příjmu je zapotřebí předchystat.

Nástroj následně označuje Přijaté objednávky příznakem „Zaplacena“, neřeší samotnou likvidaci dokladů do agendy Banka. Je zapotřebí, aby se variabilní symbol z takovéto transakce shodoval s číslem Přijaté objednávky, aby bylo rozpoznáno, která má být příznakem označena.

Kromě toho je do Pohody přidána také nová agenda, kde se zobrazují jednotlivé logy párování transakcí. Pokud by se objednávka dle variabilního symbolu nedohledala nebo jí neodpovídala uhrazená částka, transakce by se zapsala do logu jako nespárovaná. V agendě by samozřejmě bylo možné záznamy také filtrovat a dále s nimi pracovat, příp. i určovat přístupy do této agendy… Nástroj by neřešil případy, kdy je stejná platba zaslána dvakrát nebo vícekrát apod.

Co s nástrojem na označování POBJ získáte?

  • Automatické označování uhrazených POBJ přes platební brány
  • Zjednodušení a zefektivnění procesu práce
  • Přehlednost v přijatých transakcích
  • Urychlení expedice objednávek

Jaké platební brány/banky jsou prozatím podporovány?

GoPay, PayPal, TrustPay, WebPay, Besteron, EQUA, OTP, FIO, ThePay, PayMuzo, KB, Unicredit, Raiffeisen bank, Comgate, GPWebPay, PayU, Česká spořitelna, Slovenská spořitelna, Tatrabanka, CardPay, Sberbank, CITI EUR.

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena
Licence označování POBJ příznakem „Uhrazena“ 6 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(cca 3h práce zpoplatňované sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
4 050,-

V případě, že od nás vlastníte již licenci nadstavbového řešení FIO API, není zapotřebí zakupovat i výše uvedenou licenci. V takovém případě počítejte pouze s položkou instalace a konfigurace, která bude účtovaná hodinovou sazbou práce programátora dle skutečně stráveného času. Řádově cca 4h jeho práce. 

Pokud zde Vaši platební bránu nenajdete, neváhejte nás kontaktovat. Pokud ji ještě nepodporujeme, můžeme alespoň zjistit, zda bychom byli schopni podporu doprogramovat. 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace. 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz


Aktuality

30.4.2021 - Novinka – Import/Export internetových parametrů

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na import/export volitelných parametrů do Excelu, kde je možné je následně dále upravovat a případně také zpětně naimportovat do Pohody. . Více informací o Nástroji na Import/Export […]

12.4.2021 - Novinka – Objednávky skladem z Příjemek

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na vyfiltrování skladově expedovatelných objednávek na základě konkrétní příjemky. Více informací o Objednávkách skladem z Příjemek

24.3.2021 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Opět jsme pro Vás za poslední dobu naprogramovali do řešení Doprava podporu nových přepravců. Jedná se o: MALL dopravu, Messenger, GLS FI, GLS FR, Interlogistica.bg a Inpost.pl. Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na obrázku níže […]


zobrazit starší aktuality rss