Home > Služby > Vzdálená podpora

Vzdálená podpora

Vzdálená podpora 

Nabízíme Vám také k našim výše uvedeným službám možnost vzdálené podpory. Díky vzdálenému přístupu jsme schopni provést:

  • konfiguraci operačního systému serveru,
  • kontrolu nastavení či změny v programu POHODA a dalších,
  • kontrolu nastavení či změny v administraci systému SQL Server
  • kontrolu nastavení či změny v jakýchkoliv nabízených řešeních
 

Servisní zásahy prováděné formou vzdáleného přístupu jsou pro Vás pohodovým, rychlým a cenově výhodným řešením. Odpadají při něm náklady spojené s cestou našeho specialisty k zákazníkovi.


Aktuality

20.11.2018 - Externí nástroj na odeslání příkazů k úhradě v cizí měně z ES POHODA do FIO banky!

Vyvinuli jsme tento nový externí nástroj pro zákazníky, kteří využívají služeb FIO banky a potřebují odesílat z ES POHODA příkazy k úhradě v cizí měně, což sama Pohoda aktuálně neumožňuje. Pro jeho použití stačí nástroj pouze pustit nad [...]

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]


zobrazit starší aktuality rss