Ceník PlusSystem

 

Software

Základní komponentou celého systému je PlusMobile Server, jehož cena je odvislá na variantě ekonomického systému POHODA, ke které bude připojen (MDB/SQL/E1) a počtu připojených přenosných terminálů. Počet použitých periferních aplikací (PlusLabel apod.) a počet jejich instalací není nijak omezen.

Cena za software vždy zahrnuje podporu v roce zakoupení a při zakoupení v období září – prosinec také podporu na rok následující. V dalších obdobích je pak potřeba uhradit Servis, díky kterému získáte přístup k aktualizacím a podpoře ze strany výrobce systému. Servis není povinný, aplikace po zakoupení je funkční bez časového omezení, ale je možné, že bude omezena její funkčnost vlivem legislativních změn nebo změn v ekonomickém systému POHODA.

Veškeré ceny jsou uvedeny v Kč a bez 20% DPH. Ceny jsou za software ve stávajícím rozsahu funkčnosti s nárokem na aktualizace dle pravidel v předchozím odstavci. Úpravy na míru mohou (ale nemusí) být zpoplatněny samostatně v závislosti na dohodě zúčastněných stran. 

PlusSystem Server vyžaduje pro svoji správnou činnost 1 volnou licenci ES POHODA (nezávisle na počtu datových terminálů). V případě potřeby je možné si vyžádat kalkulaci s rozšířením licence ES POHODA.

Licence PlusMobile Pohoda MDB Pohoda SQL Pohoda E1
PlusSystem Server 14.000,- 18.000,- 24.000,-

Základní licence PlusSystem server obsahuje licenci pro použití 1 přenosného terminálu a dále obsahuje licence pro použití určitého maximálního počtu instalací software PlusLabel (2), PlusQuery (5) a PlusScanner (neomezeně).

PlusSystem CAL 3.500,- 4.000,- 5.000,-

Přídavná licence pro použití druhého a každého dalšího přenosného terminálu PlusMobile. 

Servis PlusSystem server 2.800,- 3.600,- 4.800,-
Servis PlusSystem CAL 700,- 800,- 1.000,-

Zahrnuje přístup k aktualizacím veškerého zakoupeného SW a telefonickou a e-mailovou podporu. Cena podpory není závislá na počtu přenosných terminálů ani periferních aplikací, ale pouze na počtu „systémů“ (tj. připojených účetních jednotek systému Pohoda). Roční podpora a aktualizace systému PHmobile se řídí platným ceníkem společnosti ITfuture s.r.o. (http://www.plussystem.cz). Na rok 2018 je Roční podpora a aktualizace systému (Servis) poskytnuta v ceně nově zakoupené licence!

Doplňkový software PlusSystem Pohoda MDB Pohoda SQL Pohoda E1
PlusLabel – software pro pokročilý tisk štítků s čárovými kódy – SAMOSTATNĚ! 5.000,- 5.000,- 5.000,-

Software pro tisk štítků podle zásob v Pohodě nebo podle Příjemky, Přijaté faktury, Objednávky a Převodky. Při zakoupení základní licence PlusSystem Serveru jsou dvě licence poskytovány bezplatně, uvedená cena platí pouze v případě zakoupení aplikace PlusLabel samostatně nebo nad rámec těchto licencí zdarma a jedná se o cenu za jednu instalaci. Na tyto licence se také vztahuje Servis, který zahrnuje přístup k aktualizacím SW a telefonickou a e-mailovou podporu. Konkrétně pro tyto licence vychází na 1.000,- ročně.

PlusQuery – software pro zjištění skladové dostupnosti mimo aplikaci Pohoda – samostatně 1.500,- 1.500,- 1.500,-

Dotazovač skladu pro okamžité on-line zjištění skladové dostupnosti zboží, optimalizováno pro použití s dotykovou obrazovkou. Vhodné k instalaci např. na pokladny nebo pro uživatele, kteří nemají / nepotřebují přístup do Pohody, ale potřebují mít přehled o dostupnosti zboží. Při zakoupení základní licence PlusSystem Serveru je 5 licencí poskytováno bezplatně, uvedená cena platí pouze v případě zakoupení aplikace PlusQuery samostatně nebo nad rámec těchto licencí zdarma a jedná se o cenu za jednu instalaci.

PlusEtiquette – software pro dotykový PC pro oceňování a tisk štítků při příjmu zboží – SAMOSTATNĚ! 13.000,-  13.000,-  13.000,- 
PlusEtiquette – software pro dotykový PC pro oceňování a tisk štítků při příjmu zboží – Rozšíření k licenci PHmobile 5.000,-  5.000,-  5.000,- 

Aplikace pro dotykovou obrazovku, slouží k příjmu neoznačeného zboží a okamžitý tisk štítků s čárovými kódy. Cena je za licenci na jednu označovací stanici!

Služby

Název služby

Základní instalační balíček systému PlusSystem
PlusSystem Server + 1. terminál
obsahuje 2h instalace + 2h školení

4.000,-
Instalace a základní konfigurace dalšího terminálu 1.000,-
Práce technika 780,- /hod
Práce programátora 980,- /hod
Čas strávený na cestě 370,- /hod
Jízdné 7,- /km
 
Příplatek za práci mimo pracovní dobu 30%, za práci v noci 80%

 *Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

Doporučený hardware

 

Název produktu

Datový terminál CHAINWAY C3000

 

 

Terminál je oproti ostatním vybaven kvalitnějším procesorem a větší pamětí. Dále větším displejem, který zajišťuje lepší práci se softwarem. S větším displejem však stoupá i jeho celkový rozměr a váha, které lehce přesahuje 300g. S terminálem je také spojen nejrozmanitější výběr volitelného příslušenství. Jedná se např. o pistolový držák, díky kterému jsou manipulace a načítání kódů snadnější a praktičtější i na méně dostupných místech.

DOPORUČUJEME!

CHAINWAY C3000 

  • OS: Windows Embedded CE6.0 Core
  • CPU: Cortex-A8, 800MHz
  • Paměť: 256MB RAM
  • Displej: 3.5″ TFT-LCD dotykový s podsvícením, 65K barev, 240 W x 320 L (QVGA)
  • Snímač: 2D CMOS laser skener
  • Fotoaparát(volitelně): 5Mpix
  • Rozhraní: USB micro, USB mini, RS-232
  • Krytí: IP64 nebo IP65 (volitelně), IEC Compliance
  • Rozměry: 154 × 77 × 31mm
  • Váha: 330g (s baterií)
  • Záruka: 24 měsíců
  • Záruka na baterii: 4 měsíce

 

Příslušenství: Nabíjecí baterie, napájecí adaptér, datový kabel, dotykové pero (stylus), micro SD karta 4GB, snap-on, ochranná fólie.

 
 

14.220,-                 (1Dlaser+WiFi)

 

15.860,- (1Dlaser+WiFi+3G)

 

15.210,-(2Dimager+WiFi)

 

16.820,- (2Dimager+WiFi+3G)

 

 

 

 

Pistolový držák pro CHAINWAY C3000

  • Komunikační pistolový držák
  • *K pistolovému držáku s baterií je nutné zakoupit i nabíjecí stojánek, bez něho nelze baterii nabít.
 
 

 

1.890,- (s baterií)*

 

1.080,- (bez baterie)

 

Nabíjecí stojánek pro CHAINWAY C3000

  • Komunikační a dobíjecí základna
  • Včetně napájení
 
 

 

1.690,-

 

Pouzdro na opasek pro CHAINWAY C3000

  • Pevné a optimalizované pro časté ukládání a vytahování zařízení, má robustní uchycení.
  • Lze zakoupit jak pro samotný terminál, tak pro terminál s pistolovým držákem
 
 

 

740,-

 

 

Tato tiskárna je ideální příslušenství pro tisk pokladních dokladů v terénu. Je možné ji používat nejen ve spojení s datovými terminály CHAINWAY. Využívá standardní termokotoučky šíře 80mm.

VOLITELNÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ: Externí termotiskárna Zicox

  • Rozměry v mm: 126x105x50 (VxŠxH)
  • Váha: 440g (s baterií)
  • Metoda tisku: tepelná
  • Hustota tisku: 203dpi (8teček/mm)
  • Šířka tisku: 72mm
  • Tiskové sady: ASCII, Čínské znaky, symboly, čárové kódy, křivky
  • Baterie: Li-pol nabíjecí, 2000 mAh, 7,4V
  • Výdrž baterie: 2,5 – 3h tisku
 
 

XT4131B 

8.600,- (s bluetooth)

 

XT4131W

10.100,- (s WiFi)

 

 

Tato tiskárna je ideální příslušenství pro tisk pokladních dokladů v terénu. Je možné ji používat nejen ve spojení s datovými terminály CHAINWAY. Využívá standardní termokotoučky šíře 80mm.

VOLITELNÉ PŘÍSLUŠENSTVÍ: Externí termotiskárna Cashino

  • Rozměry v mm: 110x124x48mm (VxŠxH)
  • Rychlost tisku:50-80mm/s
  • Metoda tisku: termotisk
  • Šířka papírové rolky:80mm
  • Šířka tisku: 72mm
  • Termo papír na rolce: až do výšky 40mm
 
 

3.699,-

Více o uvedených terminálech naleznete zde.

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Výrobcem řešení PHmobile a PHsystem modulů je společnost ITFutuRe s.r.o.


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss