Home > Import individuálních ceníku

Import individuálních ceníku

Aplikace umožňující import Individuálních ceníků do agendy Adresář na základě .XLS souboru.

Původní stav a požadavky

Zákazník, evidující u některých svých zákazníků individuální ceny, nás požádal o pomoc s importem těchto skupin do ES POHODA na základě jednoduchého .XLS souboru. Šlo mu o zefektivnění celého procesu aktualizace nasmlouvaných individuálních cen tak, aby s nimi mohl co nejdříve správně pracovat při objednávání a fakturaci. 

Implementované řešení

Pro zákazníka jsme vyvinuli jednoduchou aplikaci, která po spuštění umožňuje zvolit .XLS soubor pro import do ES POHODA. Je ji možné spouštět v síti – jedná se o spouštění zástupce (na klientských stanicích bez nutnosti instalace). Nejideálnější je přidat tuto aplikaci do ES POHODA jako Externí nástroj spustitelný z agendy Adresář. Konfigurace aplikace se provádí pomocí jednoduchého konfiguračního XML souboru.

Importy individuálních ceníků

Aplikace slouží pro import a aktualizaci individuálních cen u zákazníků vedených v Adresáři Pohody. Párování na Adresář probíhá přes IČO, párování na Zásoby probíhá přes Kód zásoby. 

Stávající záznamy se programem neodstraňují, případné zrušení individuální ceny je potřeba provést ručně v Pohodě. Zdrojem dat je jednoduchý Excel o čtyřech sloupcích: IČO, Kód zásoby, Individuální sleva v %, Individuální cena.

Pokud existuje zákazník s prodejní cenou (hladinou), která je evidována jako cizí měna, tak se částka nepřepočítává kurzem.

 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz

 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss