Home > Objednávky z eBay

Objednávky z eBay

Aplikace umožňující provedení importu Přijatých objednávek z portálů eBay do ES POHODA.

Původní stav a požadavky

Zákazník, využívající služby portálu eBay, nás kontaktoval, zda bychom nebyli schopni zajistit napojení eBay na ES POHODA pro stahování objednávek. Dosavadní stav byl takový, že si veškeré objednávky z tohoto webového portálu přepisoval do ES POHODA ručně. S přibývajícím počtem objednávek to však začínalo být časově náročné. Šlo mu tedy o zjednodušení a větší automatizaci celého procesu, které bychom měli docílit importním můstkem na Přijaté objendávky.

Implementované řešení

Vyvinuli jsme tedy pro tohoto zákazníka speciální aplikaci, jež načte .XLS soubor exportovaný z portálu eBay a na jeho základě provede automatický import objednávky do ES POHODA. 

Nutno podotknout, že ač se jedná o poměrně známý portál, tak .XLS soubor byl ve velice komplikované podobě a zabralo mnoho času, než byla data správně rozlišena a mohla být správným způsobem pro sestavení objednávky použita. Jelikož měl zákazník eBay profily dva (Německo a Rakousko) a tyto se od sebe lišily evidencí produktů, pak jsme museli na míru upravit i funkci dohledávání produktů v ES POHODA dle dvou variant – Ořezávat / Neořezávat Art kód. 

Zákazník má pouze jeden sklad, volba cílového skladu nebyla nutná. Párování na skladové karty probíhají na základě sloupce Kód produktu. Názvy jednotlivých produktů pro doklad se přebírají přímo z ES POHODA. Pokud z nějakého důvodu nedojde ke správnému dohledání odpovídající, pak je tato na dokladu jasně viditelná (nemá název, pouze kód), případně je možné zobrazit kontrolní tiskovou sestavu nenapárovaných položek objednávek. 

Ze souboru jsou nahrávány pouze některé důležité informace jako zákazník, položky, množství, kód a cena. Vazby na uživatelskou agendu adresář nejsou řešeny. Zákazníkovi postačují pouze přenos adresy, tedy: firma, jméno, ulice, PSČ, město, země, telefon, e-mail… Navíc je při importu stanovena i pevná cena DPH. Kompletní cena právě včetně DPH je již započítána v importním souboru, stejně jako samotná doprava, do které se DPH také započítává.

 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz

 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss