Home > Nadstavbová řešení > Rozšířené ceníky

Rozšířené ceníky

Systém POHODA standardně umožňuje aplikovat individuální ceny dle zboží a zákazníka. Řešení Rozšířené ceníky proto umožňují přidat další parametr, kterým je časová platnost.

Ceny je tedy možné aplikovat dle zboží, zákazníka a data objednávky. Je tedy snadné přidat časovou slevu, která se po uplynutí akce sama deaktivuje. Samozřejmostí je možnost definice časových platností zachovávat a vidět pak postupný vývoj individuální ceny.

 

Co s uživatelskou agendou Rozšířené ceníky získáte?

  • Rozšíření cenotvorby o časové platnosti
  • Evidenci postupného vývoje ceny
 

Rozšířené ceníky

V uživatelské agendě Rozšířené ceníky je možné vytvářet kombinace slev na zboží dle odběratele a navíc k nim přidávat ohraničení časové platnosti. Časové platnosti se zadávají jako položky záznamu, jež propojuje skladovou zásobu s odběratelem. Časová ohraničení z těchto definic jsou zohledňována odspodu a je možné měnit jejich pořadí v případě potřeby. Snadno tak vložíte časově omezenou cenu s tím, že se po jejím uplynutí vrátí na původní cenu, nebo přejde na jinou definovanou.

Lze definovat tři typy ceníku:
1. Zákaznický na produkty – ovlivňuje nastavení individuální ceny produktu pro konkrétního zákazníka (Adresář – záložka Individuální ceny)

2. Zákaznický na Cenové skupiny – ovlivňuje nastavení individuální slevy k Cenovoé skupině pro konkrétního zákazníka (Adresář – záložka Individuální ceny)

3. Prodejní ceny – ovlivňuje nastavení prodejních cen produktu (Zásoby – záložka Slevy)

Výběr odběratele probíhá standardně z Adresáře, zásobu je možné vložit z agendy Zásoby, Cenovou skupinu je možné vybrat ze seznamu. Časovou platnost je možné aplikovat pouze na zboží a typ prodejní ceny. Je tak snazší provést hromadnou změnu ceny pro zákazníky určité kategorie.

Novinka!! – Aplikace umožňuje importy a aktualizace definic pomocí vzorových Excel souborů. Hromadná správa ceníků je tak zase jednodušší.

Rozšířené ceníky

 

Přijaté  objednávky

Aplikování těchto individuálních cen se projevuje v agendách, jako jsou Přijaté objednávky, Prodejky, Výdejky, Vydané faktury atd. Individuální ceny jsou vloženy přímo jako jednotková cena nebo dopočtena % sleva (dle nastavení systému POHODA). Pokud rozšířená definice neexistuje, pak je standardně použito individuálních cen dle programu POHODA.

UPZORNĚNÍ: V agendě Přijaté objednávky je možné zajistit natažení individuálních cen i do budoucnosti (na budoucí datum, ke kterému bude vystavena Výdejka nebo Vydaná faktura). Pokud je vystavován výdejový doklad s datem do budoucnosti, pak nemusí být ceny správné, protože se vztahují ke dni, kdy byl doklad vytvořen.

Příklad použití

  1. Individuální cena od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2012 je 100,- Kč (1. Položka).
  2. Pokud se v průběhu roku má cena změnit tak, že od 1. 8. 2012 do 30. 8. 2012 bude cena zvýhodněná za 50,- Kč, tak se jednoduše přidá jako další položka definice (2. Položka). V tomto období se bude aplikovat zvýhodněná cena.
  3. 1. 9. 2012 se pak opět standardně začne používat cena 100,- Kč.
 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis*

Rozšířené ceníky

8 970,-

1 480,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 6h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

5 880,-

0,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]

20.3.2017 - NOVINKA!!! Aplikace na porovnání obrázků

Jedná se o aplikaci, která porovnává obrázky u zásob v ES POHODA a obrázky ve složce, která je na Zásoby v ES POHODA napojená. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT, nebo kliknout na odkaz níže. [...]


zobrazit starší aktuality rss