Home > Vyhodnocování marží

Vyhodnocování marží

Tento nástroj Vám umožňuje u každého dokladu ve Vámi vybrané agendě sledovat ocenění položek daného dokladu ve Vážených nákupních cenách (VNC), následně  automaticky vyhodnocovat procentuální marži a také marži absolutní.

Co s řešením Automatické vyhodnocování marží získáte?

  • Okamžitá přehlednost cen a marže u jednotlivých zásob
  • Automatická aktualizace marže i několikrát denně
  • Informovanost o změně cen produktu
  

Automatické vyhodnocování marží

Popis funkce skriptu:
Implementace nástroje spočívá v přidání sloupců Ocenění ve VNC, Marže, Marže absolutně do příslušné agendy a nasazení naprogramovaného skriptu pro výpočty těchto údajů. Přepočet probíhá automaticky po uložení daného dokladu a následně ještě jednou v noci pomocí nočního skriptu, který vše opětovně přepočítá kvůli možné změně VNC za příslušný den. 
 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Automatické vyhodnocování marží

2 000,- 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

2 700,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace.  

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]

20.11.2018 - Externí nástroj na odeslání příkazů k úhradě v cizí měně z ES POHODA do FIO banky!

Vyvinuli jsme tento nový externí nástroj pro zákazníky, kteří využívají služeb FIO banky a potřebují odesílat z ES POHODA příkazy k úhradě v cizí měně, což sama Pohoda aktuálně neumožňuje. Pro jeho použití stačí nástroj pouze pustit nad [...]

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]


zobrazit starší aktuality rss