Home > Vyhodnocování marží

Vyhodnocování marží

Tento nástroj Vám umožňuje u každého dokladu ve Vámi vybrané agendě sledovat ocenění položek daného dokladu ve Vážených nákupních cenách (VNC), následně  automaticky vyhodnocovat procentuální marži a také marži absolutní.

Co s řešením Automatické vyhodnocování marží získáte?

  • Okamžitá přehlednost cen a marže u jednotlivých zásob
  • Automatická aktualizace marže i několikrát denně
  • Informovanost o změně cen produktu
  

Automatické vyhodnocování marží

Popis funkce skriptu:
Implementace nástroje spočívá v přidání sloupců Ocenění ve VNC, Marže, Marže absolutně do příslušné agendy a nasazení naprogramovaného skriptu pro výpočty těchto údajů. Přepočet probíhá automaticky po uložení daného dokladu a následně ještě jednou v noci pomocí nočního skriptu, který vše opětovně přepočítá kvůli možné změně VNC za příslušný den. 
 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Automatické vyhodnocování marží

2 000,- 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

2 700,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace.  

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss