Home > Specifikace služby Servis

Specifikace služby Servis

Služba Servis zahrnuje:

  • Přístup k novým verzím softwaru/řešení v daném roce/období
  • Přístup k uživatelským příručkám ve formátu PDF (pokud pro daný SW existují)
  • Možnost využití základní telefonické podpory k danému produktu
  • Možnost využití základní e-mailové podpory k danému produktu
  • Nižší sazby služeb, týkajících se nadstavbových řešení, pro která je aktuální Servis uhrazený (viz. Ceník služeb)

 

K tomu navíc u řešení Doprava jedenkrát ročně provedení aktualizace v rozmezí námi stanovených termínů po splnění následujících podmínek:

  • Budeme mít k dispozici jeho aktuální a funkční přístupy:
    • Vzdálený přímý přístup na server (RDP) – bez VPN, certifikátů, vzdálené brány apod.
    • Administrátorský přístup do SQL
    • Administrátorský přístup do ES POHODA
  • Verze řešení Doprava, na které se bude aktualizace provádět, může být maximálně rok stará.
  • Řešení Doprava nesmí být napojeno na jiná řešení s ním spolupracující, a to ani řešení od BHIT CZ s.r.o. ani od třetích stran. (Kvůli vzájemným vazbám těchto řešení, které mohou být aktualizací narušeny, a tím pádem i omezena funkčnost jejich chodu.)
  • Řešení Doprava nesmí být upraveno na míru.

Služba Servis nezahrnuje zejména:

  • Výjezdy k zákazníkům
  • Uživatelské úpravy softwaru/řešení včetně změn konfigurací
  • Služby spojené s instalací aktualizovaných řešení
  • Školení
  • a další neuvedené případy

Vlastnosti služby Servis:

  • Telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 15.00
  • Je v ceně zakoupeného produktu pro rok, ve kterém byl produkt zakoupen
  • Pokud byl produkt zakoupen v měsících září-prosinec, je v ceně produktu navíc služba SERVIS pro následující rok

Ceník služby Servis:

  • Cena za služby Servis se pro jednotlivé produkty liší a je vždy specifikována v ceníku konkrétního produktu/řešení
  • Je možné jej zakoupit a využívat i v případě, že došlo k vynechání předchozích let (v tom případě je nutné doplatit 50 procent částky za vynechané roky, maximálně však pro poslední dva vynechané roky)
  • Zákazníci, kteří službu využívají, obdrží vždy koncem roku zálohovou fakturu, týkající se SERVISu na další období/rok

Aktuality

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]

20.3.2017 - NOVINKA!!! Aplikace na porovnání obrázků

Jedná se o aplikaci, která porovnává obrázky u zásob v ES POHODA a obrázky ve složce, která je na Zásoby v ES POHODA napojená. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT, nebo kliknout na odkaz níže. [...]


zobrazit starší aktuality rss