Home > Specifikace služby Servis

Specifikace služby Servis

Služba Servis zahrnuje:

  • Přístup k novým verzím softwaru/řešení v daném roce/období
  • Přístup k uživatelským příručkám ve formátu PDF (pokud pro daný SW existují)
  • Možnost využití základní telefonické podpory k danému produktu
  • Možnost využití základní e-mailové podpory k danému produktu
  • Nižší sazby služeb, týkajících se nadstavbových řešení, pro která je aktuální Servis uhrazený (viz. Ceník služeb)
 

K tomu navíc u řešení Doprava jedenkrát ročně provedení aktualizace v rozmezí námi stanovených termínů po splnění následujících podmínek:

  • Budeme mít k dispozici jeho aktuální a funkční přístupy:
    • Vzdálený přímý přístup na server (RDP) – bez VPN, certifikátů, vzdálené brány apod.
    • Administrátorský přístup do SQL
    • Administrátorský přístup do ES POHODA
  • Verze řešení Doprava, na které se bude aktualizace provádět, může být maximálně rok stará.
  • Řešení Doprava nesmí být napojeno na jiná řešení s ním spolupracující, a to ani řešení od BHIT CZ s.r.o. ani od třetích stran. (Kvůli vzájemným vazbám těchto řešení, které mohou být aktualizací narušeny, a tím pádem i omezena funkčnost jejich chodu.)
  • Řešení Doprava nesmí být upraveno na míru.
 
Funkčnost uvedených přístupů kolegové řeší maximálně prvních 5 minut aktualizace. Pokud se jim nedaří připojit, ani to se zákazníkem nějak operativně řešit, možnost bezplatné aktualizace propadá. Případné náhradní termíny je zapotřebí řešit s obchodním oddělením. 
 
V případě nevyužití námi nabízeného termínu provedení bezplatné aktualizace z jakéhokoliv důvodu zapříčiněného zákazníkem tato možnost propadá.
 
pozn.: V případě neprodloužení Servisu některé z licencí dopravce v řešení Doprava o tuto licenci nenávratně přijdete při provedení následující aktualizace řešení. 
 

Služba Servis nezahrnuje zejména:

  • Výjezdy k zákazníkům
  • Uživatelské úpravy softwaru/řešení včetně změn konfigurací
  • Služby spojené s instalací aktualizovaných řešení
  • Školení
  • a další neuvedené případy

Vlastnosti služby Servis:

  • Telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 15.00
  • Je v ceně zakoupeného produktu pro rok, ve kterém byl produkt zakoupen
  • Pokud byl produkt zakoupen v měsících září-prosinec, je v ceně produktu navíc služba SERVIS pro následující rok

Ceník služby Servis:

  • Cena za služby Servis se pro jednotlivé produkty liší a je vždy specifikována v ceníku konkrétního produktu/řešení
  • Je možné jej zakoupit a využívat i v případě, že došlo k vynechání předchozích let (v tom případě je nutné doplatit 50 procent částky za vynechané roky, maximálně však pro poslední dva vynechané roky)
  • Zákazníci, kteří službu využívají, obdrží vždy koncem roku zálohovou fakturu, týkající se SERVISu na další období/rok

Aktuality

1.4.2019 - NOVINKA!!! Modulární nástroj Unitool

Modulární nástroj UNITOOL funguje nad napojenými databázemi z ES POHODA a umožňuje tak uživateli automatizovaně reportovat, notifikovat a jinak pracovat s jakýmikoliv daty z ES POHODA            Pro více informací nás neváhejte [...]

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]

20.11.2018 - Externí nástroj na odeslání příkazů k úhradě v cizí měně z ES POHODA do FIO banky!

Vyvinuli jsme tento nový externí nástroj pro zákazníky, kteří využívají služeb FIO banky a potřebují odesílat z ES POHODA příkazy k úhradě v cizí měně, což sama Pohoda aktuálně neumožňuje. Pro jeho použití stačí nástroj pouze pustit nad [...]


zobrazit starší aktuality rss