Home > Specifikace služby Servis

Specifikace služby Servis

Služba Servis zahrnuje:

  • Přístup k novým verzím softwaru/řešení v daném roce/období
  • Přístup k uživatelským příručkám ve formátu PDF (pokud pro daný SW existují)
  • Možnost využití základní telefonické podpory k danému produktu
  • Možnost využití základní e-mailové podpory k danému produktu
  • Nižší sazby služeb, týkajících se nadstavbových řešení, pro která je aktuální Servis uhrazený (viz. Ceník služeb)

 

K tomu navíc u řešení Doprava jedenkrát ročně provedení aktualizace v rozmezí námi stanovených termínů po splnění následujících podmínek:

  • Budeme mít k dispozici jeho aktuální a funkční přístupy:
    • Vzdálený přímý přístup na server (RDP) – bez VPN, certifikátů, vzdálené brány apod.
    • Administrátorský přístup do SQL
    • Administrátorský přístup do ES POHODA
  • Verze řešení Doprava, na které se bude aktualizace provádět, může být maximálně rok stará.
  • Řešení Doprava nesmí být napojeno na jiná řešení s ním spolupracující, a to ani řešení od BHIT CZ s.r.o. ani od třetích stran. (Kvůli vzájemným vazbám těchto řešení, které mohou být aktualizací narušeny, a tím pádem i omezena funkčnost jejich chodu.)
  • Řešení Doprava nesmí být upraveno na míru.
 
Funkčnost uvedených přístupů kolegové řeší maximálně prvních 5 minut aktualizace. Pokud se jim nedaří připojit, ani to se zákazníkem nějak operativně řešit, možnost bezplatné aktualizace propadá. Případné náhradní termíny je zapotřebí řešit s obchodním oddělením. 
 
V případě nevyužití námi nabízeného termínu provedení bezplatné aktualizace z jakéhokoliv důvodu zapříčiněného zákazníkem tato možnost propadá.
 

Služba Servis nezahrnuje zejména:

  • Výjezdy k zákazníkům
  • Uživatelské úpravy softwaru/řešení včetně změn konfigurací
  • Služby spojené s instalací aktualizovaných řešení
  • Školení
  • a další neuvedené případy

Vlastnosti služby Servis:

  • Telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 15.00
  • Je v ceně zakoupeného produktu pro rok, ve kterém byl produkt zakoupen
  • Pokud byl produkt zakoupen v měsících září-prosinec, je v ceně produktu navíc služba SERVIS pro následující rok

Ceník služby Servis:

  • Cena za služby Servis se pro jednotlivé produkty liší a je vždy specifikována v ceníku konkrétního produktu/řešení
  • Je možné jej zakoupit a využívat i v případě, že došlo k vynechání předchozích let (v tom případě je nutné doplatit 50 procent částky za vynechané roky, maximálně však pro poslední dva vynechané roky)
  • Zákazníci, kteří službu využívají, obdrží vždy koncem roku zálohovou fakturu, týkající se SERVISu na další období/rok

Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss