Home > Nadstavbová řešení > Objednávkování a Expedice

Objednávkování a Expedice

Objednávkování a Expedice je komplexním systémem složeným z několika uživatelských agend, externích nástrojů a tiskových sestav, které mají v maximální možné míře optimalizovat a zefektivnit firemní procesy od přijetí Objednávky od zákazníka, přes doobjednání chybějícího zboží až po samotnou Expedici objednávky zákazníkovi.

Řešení si klade za cíl:

  • Poskytnout maximum informací o stavu zakázky v agendě Přijaté objednávky
  • Zefektivnit a automatizovat rozlišení objednávek k Expedici
  • Urychlit proces doobjednání chybějícího zboží u dodavatelů
  • Zkrátit na minimum čas potřebný pro zabalení správného zboží a expedici objednávky – vygenerování Faktury, tisk balíkových štítků jediným kliknutím
  • Minimalizace nežádoucích záměn zboží

 

Řešení je tedy velice vhodné pro eshopy, které vyřizují velké objemy Přijatých objednávek a zároveň se potýkají s potřebou efektivně doobjednávat zboží u svých dodavatelů, pokud ho nemají skladem. Tak aby mohl zákazník co nejdříve obdržet objednané zboží a byl s nákupem maximálně spokojen – pouze takový zákazník se ještě někdy vrátí!
Bez rychlé a efektivní expedice se zejména v předvánočních náporech nelze obejít.
Systém ale mohou uvítat také jakékoliv společnosti, které evidují přijaté objednávky od zákazníků a uskutečňují jejich expedici.

 

Objednávkování

Expedice

Specifikace
Použitá platforma: Windows XP a vyšší
Vazba na agendy systému POHODA Adresář, Sklady, Fakturace
Cena 50 – 150 tis. Kč
 Analýza  nutná
 Související služby  uživatelská podpora
 Kompatibilita s řadami systému POHODA  POHODA E1

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

 *Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

22.3.2022 - Novinka – Import ISDOC

Nově pro Vás máme k dispozici univerzální nástroj, který slouží k importu dokladů různými druhy podkladových formátů – ISDOC, XML, Abra, S5Money a další. Více informací o Importu ISDOC

10.3.2022 - Novinka – Hromadný Intrastat

Nově pro Vás máme k dispozici nástroj, který slouží k hromadnému zapnutí a definování Intrastatu nad vyfiltrovanými doklady. To, co lze standardně dělat pouze doklad po dokladu, je tedy nyní možné i naráz pro vícero […]

30.4.2021 - Novinka – Import/Export internetových parametrů

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na import/export volitelných parametrů do Excelu, kde je možné je následně dále upravovat a případně také zpětně naimportovat do Pohody. . Více informací o Nástroji na Import/Export […]


zobrazit starší aktuality rss