Home > Objednávky skladem z Příjemek

Objednávky skladem z Příjemek

Externí nástroj v agendě Příjemky, který usnadňuje vyřizování zákaznických objednávek.

Nástroj se pouští nad konkrétní Příjemkou. Na základě položek této Příjemky se automaticky vytvoří uložený filtr v agendě Přijaté objednávky, který Vám vyfiltruje ty objednávky, jejichž položky jsou v Příjemce obsaženy (i kompletně k expedici, i částečně).

Řešení bere v potaz případné vazby na uvedenou Příjemku. Pokud tedy existuje vazba mezi Příjemkou a Vydanou objednávkou, ze které je Příjemka vytvořena a následně také vazba mezi touto Vydanou objednávkou a Přijatou objednávkou, propadne Přijatá objednávka do filtru nejdříve. Až po vyfiltrování všech navázaných POBJ, které je možné Příjemkou expedovat, by po následně by se do filtru dostaly další Přijaté objednávky, které už vazbu na Příjemku mít nemusí.

Co s uživatelskou agendou Objednávky skladem z Příjemek získáte?

  • Zjednodušení vyřizování objednávek dle dostupnosti zboží
  • Zachování postupného vyřizování objednávek bez předbíhání
  • Větší přehled nad „průtokem“ zboží.

U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.

Ceník pro obě varianty najdete níže.

Ceník řešení – nákup licence

Modul Pořizovací cena
Licence řešení Objednávky skladem z Příjemek 5 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
2 000,-

Ceník řešení – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Pronájem licence řešení Objednávky skladem z Příjemek 350,-/měsíc
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
2 000,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby/práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.  


Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss