Home > Exporty do Google calendar

Exporty do Google calendar

Aplikace umožňující exporty a přenos dat o termínech plánu výroby na Google Calendar.

Původní stav a požadavky

Zákazník, využívající evidencí plánování výroby v ES POHODA, se na nás obrátil s požadavkem, zda bychom mu nebyli schopni pomoci se zjednodušením přehlednosti pomocí kalendáře. Zároveň potřeboval, aby byl tento kalendářní rozvrh výroby dostupný přímo v místě výroby, kde neměl k dispozici PC s přístupem do ES POHODA

Implementované řešení

Vzhledem k tomu, že ES POHODA neumožňuje přehledové zobrazování kalendáře a zákazník již měl určitou zkušenost s používáním funkcí, jež poskytuje Google Calendar, pak padla volba na něj. Provedli jsme analýzu datového propojení, resp. funkce importů a formátu požadovaných dat.

Následně jsme vyvinuli aplikaci podporující export jednotlivých záznamů do  Google Calendar. Funguje na tom principu, že z uživatelské agendy „Výrobní příkazy“ je možné provést export údajů a zároveň jejich import do Google kalendáře. Přenos se provede na uživatelský povel, který se spustí přes pole Záznam -> Externí nástroje -> Exportovat do kalendáře. 

Poté dochází k exportu údajů o položkách vybraného záznamu. Exportovanými údaji jsou: Objednávka, Zákazník, Text/Popis zakázky, Popis upřesnění (položka), Stroj (položka), Plán (Položka). Za každou jednu položku záznamu vzniká na Google kalendáři jedna událost. Tyto události se vždy vytvoří s datem aktuálního dne na 6:00 – je možné samozřejmě upravovat dle přání zákazníka. Jejich délka trvání se následně určuje dle údaje „Plán“ z položky.

Protože zákazník má ve výrobě dva stěžejní stroje (pracoviště), tak se data rozdělují do dvou nachystaných Google kalendářů dle toho, na který stroj jsou evidovány – v POHODA rozlišováno údajem „Stroj“ – položka.

Po provedení tohoto exportu se do hlavičky záznamu do určeného pole poznamená, že export do Google kalendáře proběhl v pořádku. Tyto exporty je možné provádět také opakovaně.

 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz

 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss