Home > POHODA > POHODA > POHODA Start

POHODA Start


POHODA Start je bezplatná varianta ekonomického informačního systému POHODA KOMPLET, která umožňuje vyzkoušet plnohodnotné účtování a vystavování faktur rychle a zadarmo, pokud nepřekročíte povolený počet záznamů. V pohodě a klidu si tak můžete vyzkoušet vedení daňové evidence i účetnictví a sami se rozhodnout, zda je tento software vhodný pro zakoupení do vaší firmy.

Bezplatná varianta POHODA Start se hodí pro začínající podnikatele a firmy, které nechtějí hned investovat do pořízení plné verze programu POHODA. V začátcích podnikání, kdy vystavujete jen pár faktur za měsíc, vám postačí nastavené limity pro pořizování záznamů. Na plnou verzi pak můžete přejít, jakmile se vaše firma rozroste a budete potřebovat využívat více funkci a možností, které systém POHODA nabízí. Přechod ze zkušební bezplatné verze na plnou můžete zrealizovat kdykoliv. 

Bezplatnou verzi POHODA start vyzkoušejte zde

 

Funkčnost POHODA Start

POHODA Start má všechny funkce jako verze POHODA Komplet

  • účetnictví (účetní deník, předkontace, interní doklady, saldo, finanční analýza)
  • daňová evidence (peněžní a nepeněžní deník, interní doklady, předkontace)
  • finance (pokladna, banka)
  • daně (přiznání k DPH, souhrnná hlášení, podklady pro daň z příjmů, elektronická podání daňových přiznání)
  • homebanking (tvorba a eport příkazů, import a zaúčtování výpisů)
  • cizí měny (částky v cizích měnách, kurzové lístky, cizojazyčné sestavy)
  • objednávky (nabídky, poptávky, vydané a přijaté objednávky)
  • fakturace (vydané a přijaté faktury, zálohové faktury, příkazy k úhradě, elektronická fakturace)
  • adresář (správa obchodních kontaktů, komunikační funkce, organizace dokumentů)
  • sklady (zásoby, příjemky, výdejky, prodejky, převodky, výroba, výrobní čísla, inventury, účtování zásob metodou A i B, evidence reklamací a oprav, automatické objednávky jednotlivých zásob)
  • internetové obchody (parametry a kategorie zboží, administrace přímo v programu POHODA, načítání zásob ze systému POHODA, přijímání objednávek do systému POHODA)
  • výkazy pro Intrastat
  • modul Kasa Online pro přímý online maloobchodní prodej zásob
  • podpora pokladního hardwaru, čárových kódů a mobilní fakturace
  • majetek (dlouhodobý, leasingový, drobný majetek)
  • kniha jízd (vozidla, jízdy)
  • cestovní příkazy (tuzemské a zahraniční)
  • mzdy (personalistika, mzdy pro neomezený počet zaměstnanců)
  • poštovní sestavy (poukázky, obálky, průvodky, štítky)
  • k dispozici pestrá škála tiskových sestav pro tisk přehledů, soupisek atd.

 

Omezení startovací verze:

  • max. 500 záznamů v účetním deníku
  • max. 200 záznamů v peněžním deníku daňové evidence
  • nově až 200 záznamů v agendě skladových pohybů
  • max. 10 záznamů v agendách majetku a mezd
  • max. 100 záznamů v ostatních agendách
  • max. 20 použití funkcí pro hromadnou práci s daty

 

POHODA Start má po registraci časové omezení do 31. 12. 2018. Po uplynutí tohoto období bude možné nainstalovat novou verzi a pokračovat v bezplatném používání v dalším roce.

Jakmile dojde k překročení limitu volných záznamů nebo uplyne časové omezení, budou tiskové sestavy označeny slovem NEPLATNÉ.

Pokud si později koupíte plnou verzi programu POHODA, budete do ní moci převést všechna data pořízená v programu POHODA Start a pokračovat s nimi dále bez omezení.

 

Další návrh/tip pro vás:

Potřebujete přejít na plnohodnotnou verzi systému POHODA?

Kontaktujte nás nebo využijte naše návrhy dalších řešení.

 

 

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o. 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss