Home > Nadstavbová řešení > Hrubé příjemky

Hrubé příjemky

Uživatelská agenda Hrubé příjemky umožňuje uživateli vytvářet příjmové doklady, které již mají vazbu na skladové zásoby a adresář, ale prozatím nevytváří skladové pohyby.

Agenda může sloužit jako výborný nástroj pro skladníky, kteří potřebují pouze zboží rychle převzít od dodavatele a neřešit ceny (například proto, že je ani nesmějí znát).

Hrubou příjemku je pak samořejmě možné jednoduše překlopit do skutečné příjemky, dořešit nákupní ceny a ostatní korekce, přičemž se skladové pohyby již zaevidují.

  

Co s uživatelskou agendou Hrubé příjemky získáte?

  • Skutečný příjem na sklad až ve chvíli schválení příjmu (převedení do Příjemky)
  • Příjem mohou provádět osoby, které nemají přístup k nákupním cenám
  • Příjem je možné provádět rychle a snadno pomocí čtečky čárových kódů
  • Automatické doplnění nákupních cen při převodu do příjemky

 

Vytvoření hrubé příjemky

K vytvoření hrubé příjemky slouží speciálně naprogramovaná uživatelská agenda pro Ekonomický a informační systém POHODA E1, která je svým použitím a principy podobná jakémukoliv jinému typu dokladové agendy v softwaru POHODA.

Je zde tedy možné klasicky vytvářet doklady v různých číselných řadách (možnost ovlivnit uživatelská oprávnění k číselné řadě), vybírat dodavatele z adresáře, volit datum příjmu, text dokladu, poznámky atd. Samozřejmostí je možnost vkládání zásob ze Skladu, kdy je u položky dokladu uveden pouze Kód, Název, Množství, Množstevní jednotka, Poznámka a Čárový kód.

Hrubá příjemka podporuje zadávání zásob pomocí čtečky čárových kódů a tím zrychluje zadávání při příjmu na sklad. Hrubých příjemek je možné v agendě evidovatl libovolný počet.

Hrubá příjemka neovlivňuje stav zásob – negeneruje skladové pohyby. To se zejména může hodit v případě, kdy je zboží přijímáno na přijímací sklad, ale do doby skutečného převedení do běžné Příjemky a zpracování ještě nesmí být k dispozici zákazníkům k odběru.¨

Hrubá příjemka neřeší nákupní ceny, to se zejména může hodit v případě, kdy fyzický příjem provádí skladník nebo brigádníci, kteří nemají mít přístup k informacím o cenách.

Skutečné potvrzení skladové evidence a ceny pak řeší až pracovník s vyššími oprávněními, což jsou například lidé z administrativy. Nákupní ceny se při převodu do skutečné příjemky k položkám automaticky doplní dle výchozích nákupních cen u jednotlivých zásob. V hrubých příjemkách u položek nejsou ceny nikdy uvedeny.

 

Další informace

  • Vytvořenou ostrou příjemku je možné překlopit do faktury.
  • Samozřejmostí je také tisková sestava hrubé příjemky, která může sloužit i jako potvrzující doklad dodavateli.

 

Příklad použití

  1. Brigádníci vytváří příjemky od dodavatelů pomocí uživatelské agendy Hrubé příjemky, ke které mají přístup.
  2. Pokud mají přístup do agendy Adresář, mohou vybrat dodavatele z adresáře, v případě, že přístup nemají, je jedinou možností zapsání čísla dodacího listu do textu dokladu.
  3. Pomocí čtečky čárových kódů provádějí vkládání zásob do hrubé příjemky. Pokud zásobu není možné přes čárový kód identifikovat, vyberou ji ze skladu zásob, ke kterému mají přístup (přístup může být omezen na nejnutnější míru včetně nezobrazování nákupních cen a posledních nákupů).
  4. Uživatel, který má brigádníky na starosti a má vyšší oprávnění, teprve následně převádí hrubé příjemky do ostrých, které již vygenerují skladové Pohyby a zboží je tedy skutečně naskladněno.
  5. Uživatel s vyšším oprávněním zároveň kontroluje a upravuje nákupní ceny dle faktury dodavatele a odsouhlasuje příjem za správný.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena

Hrubé příjemky

5 970,-

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 5h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

6 750,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]

20.3.2017 - NOVINKA!!! Aplikace na porovnání obrázků

Jedná se o aplikaci, která porovnává obrázky u zásob v ES POHODA a obrázky ve složce, která je na Zásoby v ES POHODA napojená. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT, nebo kliknout na odkaz níže. [...]

15.3.2017 - NOVINKA!!! Tisk dokladů do PDF

Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT  Více informací o Nástroji na tisk dokladů do PDF


zobrazit starší aktuality rss