Home > Doprava – průběh instalace

Doprava – průběh instalace

Níže jsme si dovolili sepsat pro Vás v bodech důležité informace a podmínky standardního postupu instalace nadstavbového řešení Doprava.

1. Po objednávce zasíláme standardní zálohovou fakturu na 50% celkové ceny objednaného řešení a služeb s ním spojených.

2. Po úhradě této zálohové faktury a obdržení kompletně vyplněného dotazníku, který zasíláme ještě před zálohovou fakturou a který obsahuje všechny náležitosti nezbytné k instalaci (ID zákazníka, číselné řady, vzdálený přístup…), předáváme tyto informace kolegům do vývoje.

3. Jakmile kolegové tyto informace obdrží, začnou pracovat na vzdálené instalaci a konfiguraci řešení Doprava včetně otestování funkčnosti a odeslání testovacích zásilek. V tomto bodě doporučujeme součinnost Vašeho IT.

Za doporučený a podporovaný přístup pro vzdálenou instalaci je považován přístup na server přes RDP. Přes ostatní vzdálené přístupy (např. Teamviewer) jsme většinou také schopni řešení instalovat, ale v takovém případě je zapotřebí počítat s navýšením doby strávené s instalací, a tím pádem i s navýšením nákladů s ní spojených. Trvalý přístup přes RDP doporučujeme i vzhledem k případné budoucí konfiguraci a k operativnímu řešení problémů.

4. Doba instalace vychází rámcově na 1 měsíc od splnění podmínek z druhého bodu a ze zaslaného dotazníku.

5. Následuje vzdálené telefonické předání a zaškolení práce s řešením s Vaším administrátorem, se kterým se mimo jiné doladí i potřebné detaily konfigurace. Napojení na e-shop, instalace a nastavení tiskárny, komplikovanější úpravy základních notifikačních šablon, větší konfigurace automatického výběru způsobu dopravy (více středisek apod.) a další případné služby, které nesouvisí přímo s řešením Doprava, nejsou součástí implementace, a tím pádem nejsou v naší kompetenci a zákazník si je zajišťuje po vlastní ose. V případě zájmu však mohou být zajištěny naším programátorem a účtovány dle našeho standardního ceníku na rámec původní objednávky. 


Aktuality

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]

20.3.2017 - NOVINKA!!! Aplikace na porovnání obrázků

Jedná se o aplikaci, která porovnává obrázky u zásob v ES POHODA a obrázky ve složce, která je na Zásoby v ES POHODA napojená. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT, nebo kliknout na odkaz níže. [...]

15.3.2017 - NOVINKA!!! Tisk dokladů do PDF

Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků. Pro více informací nás neváhejte KONTAKTOVAT  Více informací o Nástroji na tisk dokladů do PDF


zobrazit starší aktuality rss