Doprava – průběh instalace
Níže jsme si dovolili sepsat pro Vás v bodech důležité informace a podmínky standardního postupu instalace nadstavbového řešení Doprava.
1. Po objednávce zasíláme standardní zálohovou fakturu na 50% celkové ceny objednaného řešení a služeb s ním spojených.
2. Po úhradě této zálohové faktury a obdržení kompletně vyplněného dotazníku, který zasíláme ještě před zálohovou fakturou a který obsahuje všechny náležitosti nezbytné k instalaci (ID zákazníka, číselné řady, vzdálený přístup…), předáváme tyto informace kolegům do vývoje.
3. Jakmile kolegové tyto informace obdrží, začnou pracovat na vzdálené instalaci a konfiguraci řešení Doprava včetně otestování funkčnosti a odeslání testovacích zásilek. V tomto bodě doporučujeme součinnost Vašeho IT.
Za doporučený a podporovaný přístup pro vzdálenou instalaci je považován přístup na server přes RDP. Přes ostatní vzdálené přístupy (např. Teamviewer) jsme většinou také schopni řešení instalovat, ale v takovém případě je zapotřebí počítat s navýšením doby strávené s instalací, a tím pádem i s navýšením nákladů s ní spojených. Trvalý přístup přes RDP doporučujeme i vzhledem k případné budoucí konfiguraci a k operativnímu řešení problémů.
4. Doba instalace vychází rámcově na 1 měsíc od splnění podmínek z druhého bodu a ze zaslaného dotazníku.
5. Následuje vzdálené telefonické předání a zaškolení práce s řešením s Vaším administrátorem, se kterým se mimo jiné doladí i potřebné detaily konfigurace. Napojení na e-shop, instalace a nastavení tiskárny, komplikovanější úpravy základních notifikačních šablon, větší konfigurace automatického výběru způsobu dopravy (více středisek apod.) a další případné služby, které nesouvisí přímo s řešením Doprava, nejsou součástí implementace, a tím pádem nejsou v naší kompetenci a zákazník si je zajišťuje po vlastní ose. V případě zájmu však mohou být zajištěny naším programátorem a účtovány dle našeho standardního ceníku na rámec původní objednávky.