Home > Doprava – průběh instalace

Doprava – průběh instalace

Níže jsme si dovolili sepsat pro Vás v bodech důležité informace a podmínky standardního postupu instalace nadstavbového řešení Doprava.

1. Po objednávce zasíláme standardní zálohovou fakturu na 50% celkové ceny objednaného řešení a služeb s ním spojených.

2. Po úhradě této zálohové faktury a obdržení kompletně vyplněného dotazníku, který zasíláme ještě před zálohovou fakturou a který obsahuje všechny náležitosti nezbytné k instalaci (ID zákazníka, číselné řady, vzdálený přístup…), předáváme tyto informace kolegům do vývoje.

3. Jakmile kolegové tyto informace obdrží, začnou pracovat na vzdálené instalaci a konfiguraci řešení Doprava včetně otestování funkčnosti a odeslání testovacích zásilek. V tomto bodě doporučujeme součinnost Vašeho IT.

Za doporučený a podporovaný přístup pro vzdálenou instalaci je považován přístup na server přes RDP. Přes ostatní vzdálené přístupy (např. Teamviewer) jsme většinou také schopni řešení instalovat, ale v takovém případě je zapotřebí počítat s navýšením doby strávené s instalací, a tím pádem i s navýšením nákladů s ní spojených. Trvalý přístup přes RDP doporučujeme i vzhledem k případné budoucí konfiguraci a k operativnímu řešení problémů.

4. Doba instalace vychází rámcově na 1 měsíc od splnění podmínek z druhého bodu a ze zaslaného dotazníku.

5. Následuje vzdálené telefonické předání a zaškolení práce s řešením s Vaším administrátorem, se kterým se mimo jiné doladí i potřebné detaily konfigurace. Napojení na e-shop, instalace a nastavení tiskárny, komplikovanější úpravy základních notifikačních šablon, větší konfigurace automatického výběru způsobu dopravy (více středisek apod.) a další případné služby, které nesouvisí přímo s řešením Doprava, nejsou součástí implementace, a tím pádem nejsou v naší kompetenci a zákazník si je zajišťuje po vlastní ose. V případě zájmu však mohou být zajištěny naším programátorem a účtovány dle našeho standardního ceníku na rámec původní objednávky. 


Aktuality

12.6.2020 - Novinka – Nástroj na Import Zásob

Nově najdete na našem webu informace o nástroji na Import Zásob do ES POHODA. Import může probíhat na základě XLS, XLSX, CSV nebo XML souboru Více informací najdete na odkazu níže. Více informací o Nástroji […]

4.6.2020 - Novinka – Nástroj na uložení uživatelského filtru

Nově pro Vás máme k dispozici nástroj na uložení uživatelského filtru v ES POHODA. Nástroj je vhodný např. pro filtrování čísel dokladů, čísel objednávek ve fakturách, kódů zásob, EANů zásob aj.   Více informací najdete […]

29.5.2020 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Za poslední dobu byla do řešení Doprava přidána podpora hned několika převážně zahraničních přeprav. Jedná se o: DEPO.SK, Expressone HU a SDS -Slovenský doručovací systém. Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na obrázku níže nebo na […]


zobrazit starší aktuality rss