Home > Doprava – průběh instalace

Doprava – průběh instalace

Níže jsme si dovolili sepsat pro Vás v bodech důležité informace a podmínky standardního postupu instalace nadstavbového řešení Doprava.

1. Po objednávce zasíláme standardní zálohovou fakturu na 50% celkové ceny objednaného řešení a služeb s ním spojených.

2. Po úhradě této zálohové faktury a obdržení kompletně vyplněného dotazníku, který zasíláme ještě před zálohovou fakturou a který obsahuje všechny náležitosti nezbytné k instalaci (ID zákazníka, číselné řady, vzdálený přístup…), předáváme tyto informace kolegům do vývoje.

3. Jakmile kolegové tyto informace obdrží, začnou pracovat na vzdálené instalaci a konfiguraci řešení Doprava včetně otestování funkčnosti a odeslání testovacích zásilek. V tomto bodě doporučujeme součinnost Vašeho IT.

Za doporučený a podporovaný přístup pro vzdálenou instalaci je považován přístup na server přes RDP. Přes ostatní vzdálené přístupy (např. Teamviewer) jsme většinou také schopni řešení instalovat, ale v takovém případě je zapotřebí počítat s navýšením doby strávené s instalací, a tím pádem i s navýšením nákladů s ní spojených. Trvalý přístup přes RDP doporučujeme i vzhledem k případné budoucí konfiguraci a k operativnímu řešení problémů.

4. Doba instalace vychází rámcově na 1 měsíc od splnění podmínek z druhého bodu a ze zaslaného dotazníku.

5. Následuje vzdálené telefonické předání a zaškolení práce s řešením s Vaším administrátorem, se kterým se mimo jiné doladí i potřebné detaily konfigurace. Napojení na e-shop, instalace a nastavení tiskárny, komplikovanější úpravy základních notifikačních šablon, větší konfigurace automatického výběru způsobu dopravy (více středisek apod.) a další případné služby, které nesouvisí přímo s řešením Doprava, nejsou součástí implementace, a tím pádem nejsou v naší kompetenci a zákazník si je zajišťuje po vlastní ose. V případě zájmu však mohou být zajištěny naším programátorem a účtovány dle našeho standardního ceníku na rámec původní objednávky. 


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss