Home > Doprava – průběh instalace

Doprava – průběh instalace

Níže jsme si dovolili sepsat pro Vás v bodech důležité informace a podmínky standardního postupu instalace nadstavbového řešení Doprava.

1. Po objednávce zasíláme standardní zálohovou fakturu na 50% celkové ceny objednaného řešení a služeb s ním spojených.

2. Po úhradě této zálohové faktury a obdržení kompletně vyplněného dotazníku, který zasíláme ještě před zálohovou fakturou a který obsahuje všechny náležitosti nezbytné k instalaci (ID zákazníka, číselné řady, vzdálený přístup…), předáváme tyto informace kolegům do vývoje.

3. Jakmile kolegové tyto informace obdrží, začnou pracovat na vzdálené instalaci a konfiguraci řešení Doprava včetně otestování funkčnosti a odeslání testovacích zásilek. V tomto bodě doporučujeme součinnost Vašeho IT.

Za doporučený a podporovaný přístup pro vzdálenou instalaci je považován přístup na server přes RDP. Přes ostatní vzdálené přístupy (např. Teamviewer) jsme většinou také schopni řešení instalovat, ale v takovém případě je zapotřebí počítat s navýšením doby strávené s instalací, a tím pádem i s navýšením nákladů s ní spojených. Trvalý přístup přes RDP doporučujeme i vzhledem k případné budoucí konfiguraci a k operativnímu řešení problémů.

4. Doba instalace vychází rámcově na 1 měsíc od splnění podmínek z druhého bodu a ze zaslaného dotazníku.

5. Následuje vzdálené telefonické předání a zaškolení práce s řešením s Vaším administrátorem, se kterým se mimo jiné doladí i potřebné detaily konfigurace. Napojení na e-shop, instalace a nastavení tiskárny, komplikovanější úpravy základních notifikačních šablon, větší konfigurace automatického výběru způsobu dopravy (více středisek apod.) a další případné služby, které nesouvisí přímo s řešením Doprava, nejsou součástí implementace, a tím pádem nejsou v naší kompetenci a zákazník si je zajišťuje po vlastní ose. V případě zájmu však mohou být zajištěny naším programátorem a účtovány dle našeho standardního ceníku na rámec původní objednávky. 


Aktuality

16.7.2019 - Novinka v řešení Doprava – nápočet dnů dodání!

Nově je do agendy Doprava přidán sloupec „Doručeno (dny)“, který u většiny dopravců napočítává počet dnů od data odeslání až po datum doručení, které si bere ze stavu zásilky. Logika stavů je však dána jednotlivými [...]

1.4.2019 - NOVINKA!!! Modulární nástroj Unitool

Modulární nástroj UNITOOL funguje nad napojenými databázemi z ES POHODA a umožňuje tak uživateli automatizovaně reportovat, notifikovat a jinak pracovat s jakýmikoliv daty z ES POHODA            Pro více informací nás neváhejte [...]

19.3.2019 - Novinka v řešení Schvalování faktur

Nově lze ukládat přílohy e-mailů do záložky „Dokumenty“ v agendě Přijaté faktury. Každá příloha vč. poznámky potom přijde dalšímu schvalovateli jako příloha e-mailu. Je tak možné si předávat např. originální objednávku, různé připomínky, nebo e-mailová [...]


zobrazit starší aktuality rss