Notifikace (SMS, Mail) – SK verze
Pomocí modulu Notifikace lze rozšířit většinu běžných agend systému POHODA o možnost odesílání e-mailů nebo SMS zpráv přímo z konkrétního dokladu v dané agendě.
V systému jsou definovány šablony, pomocí nichž jsou notifikace odesílány. Na tyto šablony je založena nová uživatelská agenda Notifikace, kde je možné šablony spravovat. S využitím proměnných může do konečné zprávy uživatel kromě statického textu vkládat i údaje z odesílaného dokladu. Pro každou agendu je definován seznam šablon. Modul také udržuje historii odeslaných notifikací.
Co s uživatelskou agendou Notifikace získáte?
- Zákazník bude prostřednictvím notifikací ihned informován o aktuálním stavu zakázky
- Zrychlení vyřízení sdělení pomocí předdefinovaných šablon
- Hromadné zasílání reklamních zpráv vybraným zákazníkům
- Historie odeslaných notifikací ve vlastní agendě
- Napojení na několik SMS providerů – Smartsms.sk, NeoGate.cz
Šablony
Doprogramována vlastní uživatelská agenda Notifikace, pomocí které lze definovat jednotlivé šablony pro odesílání zpráv. Text šablony může být statický, ale lze využít i proměnných (číslo dokladu, částka, variabilní symbol atd.), navíc také volitelný parametr (číslo na obchodníka vyřizujícího zakázku atd.).
Každá šablona může být odeslána pod vlastním telefonním číslem nebo e-mailem. Jako položky šablon se historicky archivují všechny notifikace, které byly kdy dle dané šablony odeslány, včetně informací o čase, uživateli, dokladu atd.
Implementace v agendách systému POHODA
Systém odesílání notifikací lze aktivovat v kterékoliv agendě umožňující rozšíření pomocí volitelných parametrů. Pro každou konkrétní agendu je pak definován vlastní seznam šablon, jež lze v agendě použít (např. pro faktury se odesílají jiné notifikace než pro reklamace či objednávky).
Na vytvořeném dokladu může uživatel zvolit šablonu a při uložení spustí proces odesílání zprávy. Dle šablony je poté vygenerován text konkrétní zprávy a koncept uložen jak k dokladu, tak do historie použití šablony.
- Telefonní číslo – jako telefonní číslo zákazníka je ve výchozím nastavení použito číslo mobilního telefonu uvedené v adresáři. Je ale možné použít i číslo zadané přímo na vybraném dokladu.
- E-mail – jako e-mail zákazníka je ve výchozím nastavení použit e-mailový kontakt uvedený v adresáři. Je však možné použít i e-mail zadaný přímo na vybraném dokladu.
- Informace o odeslání – u zprávy zpracované systémem a odeslané ke zpracování se objeví datum a čas odeslání. V případě neúspěšného odeslání nebo třeba chybějícího telefonního čísla se místo textu zprávy v dokladu zobrazí informace o konkrétním problému.
- SMS brány – SMS zprávy jsou odesílány přes SMS brány několika providerů – SmartSMS.sk, NeoGate.cz – v případě potřeby je samozřejmě možné využít jiné brány.
Příklad použití
- Zákazník eshopu chce být informován o stavu své zakázky na mobil nebo e-mailem a uvedl spolu s objednávkou telefonní číslo mobilního telefonu nebo svůj e-mail.
- Zaměstnanci společnosti přijatou objednávku zpracují a zákazníkovi jednoduše přímo z dokladu zašlou SMS zprávu popř. e-mail o tom, že jejich objednávka číslo XY v hodnotě XX byla právě zpracována a během dalšího dne tedy mohou počítat s doručením na požadovanou adresu. Text šablony je uživatelsky libovolný a lze mít šablon několik. Přičemž typ šablony se volí před uložením dokladu.
- Ve chvíli uložení dokladu dojde k automatickému odeslání SMS zprávy i e-mailu.
Ceník řešení
Modul | Pořizovací cena | Roční servis* |
---|---|---|
Licence řešení Notifikace (SMS + Mail) | 600,-EUR | 112,-EUR |
Vzdálená základní instalace řešení do 1 účetní jednotky v max. rozsahu 2h, individuální práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) | 94,-EUR | 0,- |
*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.
Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:
Další návrh/tip pro vás:
Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?
Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.
Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.
V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.
*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH
*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.