Home > Nadstavbová řešení > Úschova pneumatik

Úschova pneumatik

Uživatelská agenda Úschova pneumatik umožňuje proces úschovy kol od vytvoření objednávky až po vydání úschovy a konečnou fakturaci, včetně možnosti tisku výkazu práce technika a dokladů o úschově pro zákazníka.

Tato uživatelská agenda využívá další agendy a procesy systému POHODA, na který ja napojena.

 

Co s uživatelskou agendou Úschova pneumatik získáte?

  • Zrychlení vyřizování objednávek
  • Automatické generování přijaté objednávky
  • Evidence úschov pneumatik v přehledné agendě
  • Protokoly o úschově
  • Zjednodušení interních procesů společnosti k úschovám

 

Agenda Přijaté objednávky

V agendě jsou doprogramovány vlastní uživatelské seznamy používané v agendě Úschovy (SPZ, Značka a Typ automobilu, Číslo předchozí úschovy atd.) a tisková sestava, sloužící jako podklad pro zpracování objednávky technikem servisu. Zatržením volby Vytvořit úschovu je možné provést okamžité vygenerování úschovy do agendy Úschovy.

POHODA E1 - Úschovy pneumatik - Objednávky

Uživatelská agenda Úschovy

Jedná se o vlastní sofistikovanou agendu, umožňující evidenci úschov s možností založení úschovy nové nebo na základě vygenerování z objednávky. Součástí je tisk protokolů o přijaté úschově pro zákazníka.

Je-li úschova založena na základě objednávky, pak dojde k automatickému přenesení údajů z této objednávky (Odběratel včetně kontaktu, SPZ, Značka a Typ automobilu atd.), přičemž některé z údajů jsou povinné a je automaticky hlídáno jejich vyplnění.

Při uložení nebo vygenerování úschovy se taktéž doplní informace o uživateli, který úschovu vytvořil (dle přihlášeného uživatele systému POHODA). Jakmile je úschova uložena, dojde k uzamčení některých polí a jejich editaci může provádět pouze administrátor programu POHODA.

  • Položky agendy Úschovy – jsou v tomto případě jednotlivá kola automobilu. Informace k položce (Šířka, Profil, Ráfek, Značka, Sezóna atd.) stačí zadat pouze pro jedno kolo, přičemž při stisku tlačítka Generovat položky dojde k automatickému vyplnění údajů i u ostatních kol.

  • Vydat úschovu – v tomto případě dojde k vygenerování položky Úschova kol do původní objednávky, přičemž jako množství je automaticky vypočten počet měsíců mezi uložením a výdejem z úschovy. Zároveň lze vytisknout protokol o výdeji z úschovy pro zákazníka.

  • Storno úschovy lze také provést, v tomto případě je nutné zvolit důvod storna.

  • Agenda Faktury vydané – do této agendy je možné natáhnout Objednávku, která vznikla na základě Vydané úschovy a tuto vyfakturovat.

  • Specialitky – na tiskové sestavě protokolu o úschově dochází k tisku obrázku automobilu, jehož kola mění barvy v závislosti na zbývající výšce dezénu (např.pokud je dezén menší než 4mm a jedná se o zimní pneu, pak je kolo vykresleno červenou barvou).

Příklad použití

Nový zákazník přijíždí do firmy, požaduje výměnu letních kol za zimní a provedení úschovy letních pneumatik.

  1. Zákazník jde do kanceláře společnosti, kde si na přepážce objednává požadované služby (Přezutí pneu, převážení atd.). Obchodníci v ekonomickém systému POHODA vytvoří Přijatou objednávku, do které zadají základní údaje o zákazníkovi, objednané zboží a služby a informace o automobilu pro potřeby úschov (SPZ, Značka auta, Typ auta, informace o umístění bezpečnostních klíčů, typu náplně kolatd.) – viz obrázek Volitelné parametry – Přijaté objednávky
  2. Po dokončení objednávky a vyplnění potřebných údajů může obchodník zatrhnout volitelné zatržítko Vytvořit úschovu – při uložení objednávky pak dojde k tomu, že se do agendy Úschovy vygeneruje záznam o úschově pro daného zákazníka, přičemž se k dané úschově přenesou údaje z přijaté objednávky(informace o odběrateli z adresáře, informace o automobilu atd.). Z agendy přijaté objednávky je také možné vytisknout Zakázkový list – průvodku pro servisního technika.
  3. Zákazník si bere Zakázkový list a najede autem do prostoru servisu, kde mu technik kola přezuje, přeměří, případně provede další služby a vyplní Zakázkový list.
  4. Zakázkový list může technik také zapsat do systému POHODA, případně tyto informace do agendy Úschovy zapíše jiný z techniků, přičemž u první položky úschovy, kterou je kolo, vyplní všechny údaje (typ ráfku, značka pneu, výška dezénu atd.). Ostatní kola si podle tohoto vzoru může nechat vygenerovat a upravit u nich jen nestejné hodnoty, například výšku dezénu.
  5. Po vyplnění údajů o úschově je také možné pro zákazníka vytisknout Protokol o úschově, který bude o několik měsíců později sloužit k vyzvednutí úschovy a i graficky informuje zákazníka o stavu pneu (sjetá, v normě, v pořádku).
  6. Zákazník se vrací na přepážku za obchodníkem, který provede vyřízení objednávky do Prodejky/Výdejky/Faktury, případně ještě doklad doplní o další položky, které mohl technik na Zakázkovém listě uvést navíc, vystaví zákazníkovi platbu a zákazník odjíždí s protokolem o úschově.

 

Zákazník po zimní sezóně přijede znovu přezout kola

  1. Zákazník přijíždí a jde do kanceláře společnosti, přičemž na základě protokolu o úschově požaduje vydání letních pneu, jejich nazutí a úschovu zimních. Obchodník tedy pomocí agendy Úschovy provede její vydání, přičemž dojde k vygenerování Přijaté objednávky, do které se automaticky vloží položka Uskladnění sady kol, včetně množství = vypočtený počet měsíců, které úschova trvala.
  2. Obchodník do přijaté objednávky přidá další položky a služby, které zákazník vyžaduje a koloběh se opakuje od bodu 2.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis

Úschovy pneumatik

321 EUR

70 EUR

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 4h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

160 EUR

0 EUR

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.sk
www.pohodaplus.sk

*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.


Aktuality

23.8.2018 - Novinka v řešení Doprava – Česká pošta API!

Pro ty z Vás, kteří dnes již využívají, nebo by chtěli využívat, služby dopravce Česká pošta máme velkou novinku. Tou je podpora napojení našeho řešení na API České pošty, což znamená, že je možné data odesílat [...]

26.7.2018 - Nové funkce řešení Objednávky skladem!

Doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo [...]

25.5.2017 - Nová funkce v řešení Generátor FV i ZFV

NOVINKA!!! V případě, že potřebujete z nějakého důvodu generovat Vydané faktury (Vydané zálohové faktury) opakovaně (vyúčtování pronájmů, energíí…), je možné toho docílit zatržením pole „Trvalý doklad“ u Přijaté objednávky. Zatržítko potom způsobí, že se po vygenerování navázané Vydané [...]


zobrazit starší aktuality rss