Home > Nadstavbová řešení > Úschova pneumatik

Úschova pneumatik

Uživatelská agenda Úschova pneumatik umožňuje proces úschovy kol od vytvoření objednávky až po vydání úschovy a konečnou fakturaci, včetně možnosti tisku výkazu práce technika a dokladů o úschově pro zákazníka.

Tato uživatelská agenda využívá další agendy a procesy systému POHODA, na který ja napojena.

 

Co s uživatelskou agendou Úschova pneumatik získáte?

  • Zrychlení vyřizování objednávek
  • Automatické generování přijaté objednávky
  • Evidence úschov pneumatik v přehledné agendě
  • Protokoly o úschově
  • Zjednodušení interních procesů společnosti k úschovám

 

Agenda Přijaté objednávky

V agendě jsou doprogramovány vlastní uživatelské seznamy používané v agendě Úschovy (SPZ, Značka a Typ automobilu, Číslo předchozí úschovy atd.) a tisková sestava, sloužící jako podklad pro zpracování objednávky technikem servisu. Zatržením volby Vytvořit úschovu je možné provést okamžité vygenerování úschovy do agendy Úschovy.

POHODA E1 - Úschovy pneumatik - Objednávky

Uživatelská agenda Úschovy

Jedná se o vlastní sofistikovanou agendu, umožňující evidenci úschov s možností založení úschovy nové nebo na základě vygenerování z objednávky. Součástí je tisk protokolů o přijaté úschově pro zákazníka.

Je-li úschova založena na základě objednávky, pak dojde k automatickému přenesení údajů z této objednávky (Odběratel včetně kontaktu, SPZ, Značka a Typ automobilu atd.), přičemž některé z údajů jsou povinné a je automaticky hlídáno jejich vyplnění.

Při uložení nebo vygenerování úschovy se taktéž doplní informace o uživateli, který úschovu vytvořil (dle přihlášeného uživatele systému POHODA). Jakmile je úschova uložena, dojde k uzamčení některých polí a jejich editaci může provádět pouze administrátor programu POHODA.

  • Položky agendy Úschovy – jsou v tomto případě jednotlivá kola automobilu. Informace k položce (Šířka, Profil, Ráfek, Značka, Sezóna atd.) stačí zadat pouze pro jedno kolo, přičemž při stisku tlačítka Generovat položky dojde k automatickému vyplnění údajů i u ostatních kol.

  • Vydat úschovu – v tomto případě dojde k vygenerování položky Úschova kol do původní objednávky, přičemž jako množství je automaticky vypočten počet měsíců mezi uložením a výdejem z úschovy. Zároveň lze vytisknout protokol o výdeji z úschovy pro zákazníka.

  • Storno úschovy lze také provést, v tomto případě je nutné zvolit důvod storna.

  • Agenda Faktury vydané – do této agendy je možné natáhnout Objednávku, která vznikla na základě Vydané úschovy a tuto vyfakturovat.

  • Specialitky – na tiskové sestavě protokolu o úschově dochází k tisku obrázku automobilu, jehož kola mění barvy v závislosti na zbývající výšce dezénu (např.pokud je dezén menší než 4mm a jedná se o zimní pneu, pak je kolo vykresleno červenou barvou).

Příklad použití

Nový zákazník přijíždí do firmy, požaduje výměnu letních kol za zimní a provedení úschovy letních pneumatik.

  1. Zákazník jde do kanceláře společnosti, kde si na přepážce objednává požadované služby (Přezutí pneu, převážení atd.). Obchodníci v ekonomickém systému POHODA vytvoří Přijatou objednávku, do které zadají základní údaje o zákazníkovi, objednané zboží a služby a informace o automobilu pro potřeby úschov (SPZ, Značka auta, Typ auta, informace o umístění bezpečnostních klíčů, typu náplně kolatd.) – viz obrázek Volitelné parametry – Přijaté objednávky
  2. Po dokončení objednávky a vyplnění potřebných údajů může obchodník zatrhnout volitelné zatržítko Vytvořit úschovu – při uložení objednávky pak dojde k tomu, že se do agendy Úschovy vygeneruje záznam o úschově pro daného zákazníka, přičemž se k dané úschově přenesou údaje z přijaté objednávky(informace o odběrateli z adresáře, informace o automobilu atd.). Z agendy přijaté objednávky je také možné vytisknout Zakázkový list – průvodku pro servisního technika.
  3. Zákazník si bere Zakázkový list a najede autem do prostoru servisu, kde mu technik kola přezuje, přeměří, případně provede další služby a vyplní Zakázkový list.
  4. Zakázkový list může technik také zapsat do systému POHODA, případně tyto informace do agendy Úschovy zapíše jiný z techniků, přičemž u první položky úschovy, kterou je kolo, vyplní všechny údaje (typ ráfku, značka pneu, výška dezénu atd.). Ostatní kola si podle tohoto vzoru může nechat vygenerovat a upravit u nich jen nestejné hodnoty, například výšku dezénu.
  5. Po vyplnění údajů o úschově je také možné pro zákazníka vytisknout Protokol o úschově, který bude o několik měsíců později sloužit k vyzvednutí úschovy a i graficky informuje zákazníka o stavu pneu (sjetá, v normě, v pořádku).
  6. Zákazník se vrací na přepážku za obchodníkem, který provede vyřízení objednávky do Prodejky/Výdejky/Faktury, případně ještě doklad doplní o další položky, které mohl technik na Zakázkovém listě uvést navíc, vystaví zákazníkovi platbu a zákazník odjíždí s protokolem o úschově.

 

Zákazník po zimní sezóně přijede znovu přezout kola

  1. Zákazník přijíždí a jde do kanceláře společnosti, přičemž na základě protokolu o úschově požaduje vydání letních pneu, jejich nazutí a úschovu zimních. Obchodník tedy pomocí agendy Úschovy provede její vydání, přičemž dojde k vygenerování Přijaté objednávky, do které se automaticky vloží položka Uskladnění sady kol, včetně množství = vypočtený počet měsíců, které úschova trvala.
  2. Obchodník do přijaté objednávky přidá další položky a služby, které zákazník vyžaduje a koloběh se opakuje od bodu 2.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis

Úschovy pneumatik

321 EUR

70 EUR

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 4h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)

160 EUR

0 EUR

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.sk
www.pohodaplus.sk

*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss