Home > Nadstavbová řešení > OBJEDNÁVKOVÁNÍ A EXPEDICE – SK verze

OBJEDNÁVKOVÁNÍ A EXPEDICE – SK verze

Objednávkování a Expedice je komplexním systémem složeným z několika uživatelských agend, externích nástrojů a tiskových sestav, které mají v maximální možné míře optimalizovat a zefektivnit firemní procesy od přijetí Objednávky od zákazníka, přes doobjednání chybějícího zboží až po samotnou Expedici objednávky zákazníkovi.

Řešení si klade za cíl:

  • Poskytnout maximum informací o stavu zakázky v agendě Přijaté objednávky
  • Zefektivnit a automatizovat rozlišení objednávek k Expedici
  • Urychlit proces doobjednání chybějícího zboží u dodavatelů
  • Zkrátit na minimum čas potřebný pro zabalení správného zboží a expedici objednávky – vygenerování Faktury, tisk balíkových štítků jediným kliknutím
  • Minimalizace nežádoucích záměn zboží

Řešení je tedy velice vhodné pro eshopy, které vyřizují velké objemy Přijatých objednávek a zároveň se potýkají s potřebou efektivně doobjednávat zboží u svých dodavetelů, pokud ho nemají skladem. Tak aby mohl zákazník co nejdříve obdržet objednané zboží a byl s nákupem maximálně spokojen – pouze takový zákazník se ještě někdy vrátí!
Bez rychlé a efektivní expedice se zejména v předvánočních náporech nelze obejít.
Systém ale mohou uvítat také jakékoliv společnosti, které evidují přijaté objednávky od zákazníků a uskutečňují jejich expedici.

Objednávkování

Expedice

Specifikace
Použitá platforma: Windows XP a vyšší
Vazba na agendy systému POHODA Adresář, Sklady, Fakturace
Cena 2.100 – 6500 EUR
 Analýza  nutná
 Počet instalací  4
 Související služby  uživatelská podpora
 Kompatibilita s řadami systému POHODA  POHODA E1

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.sk
www.pohodaplus.sk


Aktuality

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava


zobrazit starší aktuality rss