Home > Nadstavbová řešení > OBJEDNÁVKOVÁNÍ A EXPEDICE – SK verze

OBJEDNÁVKOVÁNÍ A EXPEDICE – SK verze

Objednávkování a Expedice je komplexním systémem složeným z několika uživatelských agend, externích nástrojů a tiskových sestav, které mají v maximální možné míře optimalizovat a zefektivnit firemní procesy od přijetí Objednávky od zákazníka, přes doobjednání chybějícího zboží až po samotnou Expedici objednávky zákazníkovi.

Řešení si klade za cíl:

  • Poskytnout maximum informací o stavu zakázky v agendě Přijaté objednávky

  • Zefektivnit a automatizovat rozlišení objednávek k Expedici

  • Urychlit proces doobjednání chybějícího zboží u dodavatelů

  • Zkrátit na minimum čas potřebný pro zabalení správného zboží a expedici objednávky – vygenerování Faktury, tisk balíkových štítků jediným kliknutím

  • Minimalizace nežádoucích záměn zboží

 

Řešení je tedy velice vhodné pro eshopy, které vyřizují velké objemy Přijatých objednávek a zároveň se potýkají s potřebou efektivně doobjednávat zboží u svých dodavetelů, pokud ho nemají skladem. Tak aby mohl zákazník co nejdříve obdržet objednané zboží a byl s nákupem maximálně spokojen – pouze takový zákazník se ještě někdy vrátí!
Bez rychlé a efektivní expedice se zejména v předvánočních náporech nelze obejít.
Systém ale mohou uvítat také jakékoliv společnosti, které evidují přijaté objednávky od zákazníků a uskutečňují jejich expedici.

 

Objednávkování

Expedice

Specifikace

Použitá platforma:

Windows XP a vyšší

Vazba na agendy systému POHODA

Adresář, Sklady, Fakturace

Cena

2000 – 6200 EUR

 Analýza

 nutná

 Počet instalací

 4

 Související služby

 uživatelská podpora

 Kompatibilita s řadami systému POHODA

 POHODA E1

 Referenční zákazníci

 Marsann IT s.r.o.,  Induo, s.r.o.

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

  

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH

 *Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.sk
www.pohodaplus.sk


Aktuality

30.4.2021 - Novinka – Import/Export internetových parametrů

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na import/export volitelných parametrů do Excelu, kde je možné je následně dále upravovat a případně také zpětně naimportovat do Pohody. . Více informací o Nástroji na Import/Export […]

12.4.2021 - Novinka – Objednávky skladem z Příjemek

Nově pro Vás máme k dispozici externí nástroj na vyfiltrování skladově expedovatelných objednávek na základě konkrétní příjemky. Více informací o Objednávkách skladem z Příjemek

24.3.2021 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Opět jsme pro Vás za poslední dobu naprogramovali do řešení Doprava podporu nových přepravců. Jedná se o: MALL dopravu, Messenger, GLS FI, GLS FR, Interlogistica.bg a Inpost.pl. Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na obrázku níže […]


zobrazit starší aktuality rss