Home > Nadstavbová řešení > DOPRAVA – SK verze

DOPRAVA – SK verze

Uživatelská agenda Doprava umožňuje uživateli přímo z konkrétního dokladu v libovolné agendě odeslat zákazníkovi balík nebo více balíků přes svého dopravce.

Uživatel pouze zvolí typ dopravy, požadované množství balíků a systém sám vygeneruje vše potřebné. Při generování informací o balících zároveň dochází k okamžitému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně dle vzoru a zásad dopravce.

Uživatel má přehled o všech odeslaných balících v agendě Doprava, ze které si následně může vytisknout svozovou soupisku a odeslat ji elektronicky přímo z prostředí systému POHODA na server dopravce k dalšímu zpracování.

Co s uživatelskou agendou Doprava získáte?

  • Podstatné zrychlení přípravy zakázek na svoz, včetně tisku vygenerovaných štítků
  • Již žádné zdlouhavé přepisování údajů z programu POHODA do jiného software
  • Odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce několika kliknutími myši
  • Evidence zaslaných balíků u jednotlivých zakázek ve vlastní přehledové agendě
  • Možnost čísla balíků a další údaje odesílat na web pro info zákazníkům
  • Odeslání notifikačního e-mailu s informací o dopravě zákazníkovi (za příplatek)
  • Možnost odeslání notifikačních SMS zákazníkovi (za příplatek) – info o řešení SMSky zde

Podporujeme tyto dopravce:

Česká pošta, PPL, PPL SPRINT, DPD CZ, SK, PL, HU, SI a RO, GEIS Parcel, GEIS Cargo, GLS CZ, SK, PL a DE, Slovenská pošta, INTIME CZ, SPS/UPS, Zásilkovna, Toptrans, Remax, Uloženka.cz, Pošta bez hranic, DHL SK, Paczkomaty, Pick Pack Pont HU a Neonus/Neoship, FOFR, DB Schenker, UPS, Depo.sk, Expressone HU, SDS, 123kurier, DSV, Gebrüder Weiss, Messenger, MALL doprava, GO4, Inpost.pl, GLS FI, GLS FR, Interlogistica.bg. 

Podporovaní dopravci

Videoprezentace

Vytvoření balíkové soupisky

POHODA E1 - Doprava - Vytvoření balíkové soupisky

Odeslání dat dopravcům

POHODA E1 - Doprava - Vytvoření balíkové soupisky

Generování balíků

Ve standardních agendách systému POHODA  jako jsou Výdejky, Prodejky, Vydané faktury, Servis, Reklamace, Objednávky přijaté apod., jsou naprogramovány skripty, které umožní k danému dokladu vygenerovat balíky. Při generování balíků zárověň dochází k automatickému tisku balíkových štítků na labelové tiskárně (termotiskárna pro tisk balíkových štítků).

Před vygenerováním je možné zvolit typ dopravy (například: B2C (Business to Customer), B2B (Business to Business), zahraniční atd. – v závislosti na dopravci a možnostech). Typ dopravy může být také zvolen již na eshopu a u objednávky přednastaven. Pro každý typ dopravy se používá vlastní číselná řada, která je v agendě POHODA uživatelsky spravovatelná v závislosti na konkrétní funkčnosti daného dopravce. Při tisku štítků se automaticky zohledňuje možnost zasílání na dobírku a jsou dodržována pravidla dopravců.

Agenda Doprava

Jedná se o doprogramovanou vlastní uživatelskou agendu, ve které je uložena historie odesílaných balíků ze systému POHODA. Agenda primárně slouží k vytištění a elektronického odeslání balíkových soupisek přímo na server dopravce bez nutnosti používat jiných externích nástrojů nebo přístupů. V této agendě je také možné jednotlivým balíkům zadávat hmotnost nebo poznámku (Pozor křehké! apod.), tisknout štítek opakovaně či přidávat další balík do soupisky.
U některých dopravců je možnost snadného prokliku ke sledování zásilky na webu.

Stavy zásilek

Řešení Doprava stahuje od dopravců stavy jednotlivých zásilek a propisuje je zpět do Pohody. Konkrétně přímo do agendy Doprava, ale i do jednotlivých agend jako např. Přijaté objednávky, Vydané faktury, Výdejky… Tyto stavy se stahují přímo od dopravce a jejich formát, nebo případná funkčnost nezávisí na našem řešení. Jejich případné úpravy nejsme tedy schopni nijak provést.

POHODA E1 - Doprava - Uživatelské rozhraní

POHODA E1 – Doprava – Uživatelské rozhraní

POHODA E1 - Vydané faktury - generování balíku dopravouPOHODA E1 - Agenda Doprava - balíky

Generování faktury a štítku nezávisle na Pohodě

Agenda Notifikace z Dopravy

Hromadné generování balíkových soupisek

Odpovědi na některé často kladené dotazy naleznete také na:

Ukázky standardních formátů štítku

Ukázka štítku - Česká pošta Do rukyUkázky štítku - Česká pošta Na poštu

Ukázka štítku - DPD parcelshopUkázky štítku - DPD parcelshop

Informace o nastavení labelové tiskárny přes vzdálenou plochu:  

Informace pro e-shop:    

Manuál k řešení Doprava:  

Příklad použití

  1. Zaměstnanci společnosti najedou kurzorem na doklad, ke kterému chtějí zajistit svoz. (např. doklad Vydaná faktura)
  2. Provedou vyvolání generátoru balíků povelem: Záznam > Externí nástroje > Generovat balíky.
  3. V generátoru balíků zadají datum svozu, počet balíků do soupisky a provedou vygenerování balíků. Ihned se spustí automatický tisk štítků na labelové tiskárně uživatele.
  4. Takto postupují i u dalších dokladů, ke kterým je potřeba zajistit dopravu.
  5. Na konci dne, když už jsou všechny balíky pro daného dopravce nachystány, přistoupí k uživatelské agendě Doprava. Zde si vyfiltrují balíkové soupisky, které ještě nebyly odeslány na server, vytisknou souhrnnou balíkovou soupisku a následně provedou hromadné odeslání vybraných balíkových soupisek přes povel: Záznam > Externí nástroje > Odeslání dopravy.
  6. Nakonec dojde k odeslání informací na server dopravce k dalšímu zpracování.

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.

Ceník pro obě varianty najdete níže.

Ceník řešení – nákup licence

Modul Pořizovací cena Roční servis*
Doprava (ČP, PPL, DPD…)
– Licence pro 1. dopravce
510,- 115,-
Doprava (ČP, PPL, DPD…)
– Licence pro 2. každého dalšího dopravce
255,- 115,-
Vzdálená instalace modulu do 1 účetní jednotky
– Včetně základního školení a seznámení s modulem.

– Instalace v max. rozsahu 3h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

129,-  0,-
Konfigurace jednotlivých dopravců
– Za každého požadovaného dopravce. 

– Konfigurace, integrační testy, komunikace s dopravcem, nasazení číselných řad… 

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

86,-  0,-
Afilační licence 

Licence pro zprovoznění dopravce na 2. a každé další účetní jednotce stejné instance ES POHODA. Pro majetkově propojené společnosti. 

0,- 115,-
E-mailové notifikace (popř. SMSkové)* 
– *Volitelně.

– Konfigurace funkcí, které se týkají odesílání e-mailových notifikací pro zákazníky ve chvíli, kdy se odesílají balíkové soupisky dopravcům apod. Navržení logiky je potřeba předem prodiskutovat.

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

86,-  0,-

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

**Ne všechny služby dopravců jsou podporovány! Na podporu konkrétních služeb se, prosím, informujte na info@bhit.cz

Ceník řešení – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Doprava (ČP, PPL, DPD…)
– Pronájem každé licence používaného dopravce
28,-/měsíc
Afilační licence

Pronájem licence pro zprovoznění dopravce na 2. a každé další účetní jednotce stejné instance ES POHODA. Pro majetkově propojené společnosti. Platí pro každého používaného přepravce.

12,-/měsíc
Vzdálená instalace modulu do 1 účetní jednotky
– Včetně základního školení a seznámení s modulem.

– Instalace v max. rozsahu 3h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

129,-
Konfigurace jednotlivých dopravců
– Za každého požadovaného dopravce. 

– Konfigurace, integrační testy, komunikace s dopravcem, nasazení číselných řad… 

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

86,-
E-mailové notifikace (popř. SMSkové)* 
– *Volitelně.

– Konfigurace funkcí, které se týkají odesílání e-mailových notifikací pro zákazníky ve chvíli, kdy se odesílají balíkové soupisky dopravcům apod. Navržení logiky je potřeba předem prodiskutovat.

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

86,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje.

V ceně pronájmu licence jsou zahrnuty pouze služby poskytované v rámci služby Servis, jejíž specifikaci najdete zde.

Služby s instalací a konfigurací řešení, případné služby poskytnuté nad rámec služby Servis se účtují dle skutečně stráveného času a našeho platného ceníku služeb. 

Ceník rozšířujících aplikací na generování Dopravy – nákup licence

Modul Pořizovací cena
Aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace)

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

86,-
Licence Aplikace na Vydané faktury načtením čárového kódu Přijaté objednávky (včetně tisku štítku i faktury) 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

K tomuto bodu je zapotřebí pořídit také Licenci aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace) za 86,-EUR.

385,-

320,-

Licence Aplikace na hromadné generování Dopravy a Vydaných faktur (včetně tisku štítku i faktury) 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

385,-

320,-

Ceník rozšířujících aplikací na generování Dopravy – pronájem licence

Modul Pořizovací cena
Aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace)

– Instalace v max. rozsahu 2h práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

86,-
Pronájem licence Aplikace na Vydané faktury načtením čárového kódu Přijaté objednávky (včetně tisku štítku i faktury) 

Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

K tomuto bodu je zapotřebí pořídit také Licenci aplikace na generování Dopravy načtením z dokladu (včetně instalace) za 86,-EUR.

26,-/měsíčně

320,-

Pronájem licence Aplikace na hromadné generování Dopravy a Vydaných faktur (včetně tisku štítku i faktury) Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky

– Instalace v max. rozsahu 5h práce v případě, že od nás již nadstavbové řešení Doprava vlastníte. Pokud nikoliv, počítejte s větším rozsahem práce. Práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb

26,-/měsíc

320,-

Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby/práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.  

**Podrobné informace o instalaci řešení naleznete ZDE.

Rámcové kalkulace řešení doprava – nákup licencí

1. Pokud využíváte služeb pouze jednoho dopravce a chcete tisknout štítek a generovat balíkovou soupisku přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace…

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce    =    510,-EUR
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =   129,-EUR
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =    86,-EUR
  • Celkem                                                                                 = 725,-EUR

 

2. Pokud využíváte služeb dvou dopravců, chcete tisknout jejich štítky a generovat balíkové soupisky přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace atd., a navíc chcete automaticky odesílat notifikační, uživatelsky upravovatelné e-maily zákazníkům při odesílání dat jednotlivým dopravcům.

  • Licence doprava – základní licence pro 1. dopravce     =  510,-EUR
  • Licence doprava – přídavná licence pro 2. dopravce    =  255,-EUR
  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  =  129,-EUR
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =   86,-EUR
  • Konfigurace 2. dopravce                                                    =   86,-EUR
  • E-mailové notifikace                                                           =   86,-EUR
  • Celkem                                                                                  = 1.152,-EUR

Rámcové kalkulace řešení doprava – pronájem licencí

1. Pokud využíváte služeb pouze jednoho dopravce a chcete tisknout štítek a generovat balíkovou soupisku přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace…

Jednorázově při instalaci řešení:

  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  = 129,-EUR
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =  86,-EUR
  • Celkem                                                                                 = 215,-EUR

Poté každý měsíc po dobu používání řešení počínaje následujícím 28,-EUR.

2. Pokud využíváte služeb dvou dopravců, chcete tisknout jejich štítky a generovat balíkové soupisky přímo z konkrétního dokladu vč. automatického předvyplnění informací z dokladu, navázání na doklad, historie odeslaných zásilek, prokliku na track and trace sledovací informace atd., a navíc chcete automaticky odesílat notifikační, uživatelsky upravovatelné e-maily zákazníkům při odesílání dat jednotlivým dopravcům.

Jednorázově při instalaci řešení:

  • Vzdálená instalace modulu do jedné účetní jednotky  = 129,-EUR
  • Konfigurace 1. dopravce                                                    =  86,-EUR
  • Konfigurace 2. dopravce                                                    =  86,-EUR
  • E-mailové notifikace                                                            = 86,-EUR
  • Celkem                                                                                  = 387,-EUR

Poté každý měsíc po dobu používání řešení počínaje následujícím 56,-EUR.

Doporučené labelové tiskárny

Datamax E-4204 MKIII

Datamax DMX E-4204 MKIIIProfesionální značková tiskárna menších rozměrů, s moderním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

  • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
  • Tisk přímý tepelný tisk
  • Rozhraní – USB/RS232/LAN
  • Rychlost tisku 102mm/s
  • Max. šířka etikety 104mm 

Zebra GK420D

Profesionální značková tiskárna malých rozměrů, s elegantním designem a jednoduchým systémem zakládání pásky.

  • Vhodná pro tisk až 7000 štítků denně.
  • Tisk termotransferem / přímý tepelný tisk
  • Rozhraní – USB/RS232
  • Rychlost tisku 127mm/s
  • Max. šířka etikety 104mm

*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH (ceny mohou být měněny v závislosti na aktuálním kurzu EUR/CZK)

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.sk
www.pohodaplus.sk


Aktuality

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]

1.3.2023 - Novinky v Dopravě – nově podporovaní dopravci

Do řešení Doprava jsme za poslední dobu doprogramovali podporu několika dalších dopravců Jedná se o: Cargus, Fan Courier, Mondial Relay a Gibon delivery Aktuální seznam podporovaných přepravců najdete na Doprava

22.3.2022 - Novinka – Import ISDOC

Nově pro Vás máme k dispozici univerzální nástroj, který slouží k importu dokladů různými druhy podkladových formátů – ISDOC, XML, Abra, S5Money a další. Více informací o Importu ISDOC


zobrazit starší aktuality rss